Počet zobrazení stránky

pondělí 6. dubna 2015

A to je vše, přátelé..

Zdravím všechny!

Doufám, že si všichni užíváte velikonočního volna, jíte mazance a beránky a nikdo vás neřeže pomlázkou (decentní poplácání, abyste byly celý rok zdravé je povoleno).

Nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou na vás tu novinku vybalím. Z nadpisu je vám asi jasné, že se něco chystá. A myslíte si, že to není dobrý. Chystá se, máte pravdu. Vlastně už se nachystalo. Ale náhodou - je to dost super! Teda aspoň já z toho mam radost.

World In a Snow Globe končí. Fakt.


Je to tak. Dospěla jsem k tomu po zralé úvaze, takže se mě od toho nesnažte odradit! O mé plkání ale nepřijdete - ba naopak. Bude to ještě lepčí, jen někde jinde. Chtěla bych se ubírat trochu jiným směrem a proto jsem založila vlastní web - www.romanahanigerova.cz - a jeho součáští je i blog :)

Taky jsem před pár dny dokončila e-book o líčení, který najdete na stránkách a můžete si stáhnout zdarma (how cool is that?! :)) Jmenuje se 5+1 rada, jak si zjednodušit líčení ještě předtím, než vůbec začnete.

Součástí webu je i nová Facebook page s názvem Jsem kočka (ne, fakt jsem nechtěla mít fb page pod svým jménem :)).

Porozhlédněte se zatím na mém novém webu, pročtěte úvodní článek (časem jich bude víc a víc, slibuju), dejte like fb page a nesmutněte. WIASG končí. Já ne.

Děkuju za ty super dva roky, moc mě to tu s vámi bavilo - a hurá za novým dobrodružstvím! :)

Príma den přeju!

Romča

12 komentářů:

  1. Skoda :'( Tento blog som mala fakt rada.
    Ale kde nieco konci, ine zacina, ze? ;)
    Aj tak mi vsak bude za WIASG smutno. Fnuk.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechala jsem si poslat ten e-book, ale mail mi přišel bez jakékoli přílohy... Jak je to možné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za stažení! E-book nechodí jako příloha. V e-mailu je na něj odkaz ;) kdyby problémy přetrvávaly, napiš mi na r.hanigerova@gmail.com a zkusím ho poslat jinak.
      R.

      Vymazat
    2. Bohužel není... Přišlo mi tohle: Tento email byl odeslán na adresu xxx.
      Odesilatelem je xxx
      Z odběru se můžete odhlásit.
      S radostí doručeno díky aplikaci SmartEmailing.cz. A víc nic...

      Vymazat
    3. Z nějakého důvodu se mi cca 1 z 10 e-mailů odešle prázdných, makám na tom, abych zjistila, čím to je a chybu ostranila :) Pošli mi svoji e-mailovou adresu na můj mail, pošlu Ti e-book jinak :)

      Vymazat
    4. Napíšu klidně sem :-) USedmikrasky zavináč seznam.cz. Díky za poslání :-)

      Vymazat
  3. Blog se mi líbil, ale tak začíná něco nového, snad lepšího. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyyyjo... Mam rada dobre konce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Héééj Romiš mění identitu :-D. Moc moc držím pěsti, ať Tě to baví Drahoušku!!! :-) Přesně tak! Happy end :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romíš děkuje! :D No, tak je to jasný, rozhodla jsem to za Tebe - musíš přijet a půjdeme slintat spolu!

      Vymazat
  6. .....ale budou mi chybět Tvé fotky novinek v Boots, u čeho jako teď budu slintat??? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mě je fuk, pod jakým názvem budeš psát, hlavně, že budeš psát! Tak ať se daří!!

    OdpovědětVymazat