Počet zobrazení stránky

úterý 17. února 2015

In Love With... Makeup Geek

Krásný den všem!

Nevím jak u vás, ale na jihozápadním pobřeží svítí sluníčko, je skoro jaro, já přežila zubaře a přepadla mě obrovská chuť napsat o něčem krásným a radostným. O něčem, co mě přinutí se usmívat jen na to pomyslím. A tím je kosmetika od značky Makeup Geek.

Pokud jste o značce Makeup Geek nikdy neslyšely - jedná se o značku dámy ze Sacramenta jménem Marlena, která začla jako kosmetická bloggerka a youtuberka a postupně se dopracovala k vlastní značce kosmetiky. V nabídce má oční stíny matné, lesklé a nově i 10 odstínů "foil" stínů, tvářenky, gelové linky, pigmenty a štětce a momentálně vyvíjí tekuté barvy na rty, které by měly jít do prodeje na jaře tohoto roku. Myšlenkou je vytvořit kvalitní vysoce pigmentované produkty, které jsou bez obsahu mastku a parabenů, jsou cruelty free a nezruinují váš rozpočet. S tím posledním zas tak nemůžu souhlasit, protože když chcete z její nabídny všechno, jakože fakt VŠECHNO, je velká pravděpodobnost, že vaše peněženka zapláče. Ale ne tolik, jako kdybyste si koupili všechno třeba od Urban Decay :)
Její produkty jsou často srovnávány s MACem, ze kterého taky Marlena (jakožto exMAC Makeup Artist) bere inspiraci. Chápu, že to nemusí být každému po chuti, ale na druhou stranu - vyrobit stíny, které nemá MAC ve své nabídce, je skoro nemožné! :D

Poprvé jsem se o nich zmínila v USA haulu a od té doby maluju a miluju a miluju a maluju.

Objednala jsem si z webu Makeup Geek 6 očních stínů v panu v odstínech:

Moondust
Prom Night
Unexpected
Vanilla Bean
Ocean Breeze
Cosmopolitan

A jeden pigment v odstínu Insomnia.

Každý stín má 1,8g (MAC má1,5g) a prodává se za $5.99, což je asi £3.90 (MAC £10). (E-shop zasílá mezinárodně.)

Každý stín přijde zabalený v pouzdře z tvrdého papíru, uvnitř kterého je další papírový rozkádací "obal", který drží stín na místě, aby se nemlel, a aby byl dírkou v zadní části obalu vidět název odstínu a dírkou v přední části odstín samotný.





K odstínům samotným:

Prom Night

Světle fialková s trochou šedé a třpytivým finišem. Hodí se defakto na cokoli. Na celé víčko, jen vnitřní nebo jen vnější koutek, vystínování záhybu a je fantasticky pigmentovaný.


Ocean Breeze

...byl úlet. Nenosím modré stíny, ale díky tomuhle jsem začla! Je to vlastně měňavá tmavěmodro-zelená, nádherná barva! Používám na linky, stínování vnějšího koutku nebo jako lehký závoj na celé víčko přes hotové líčení. Ozvláštní ho a dodá mu hloubku.


Moondust

Metalická stříbrno... taupe :D
Nádherná, nádherná, nádherná!!! A opět fantasticky pigmentovaná.


Unexpected

Matná světle růžovo-šedo-hnědá. Pigmentace tohoto stínu je asi nejmenší, ale pořád se s ním dá velmi dobře pracovat. Bohužel mi barvička moc nesedí, a tak ji vytahuju málokdy. Čekala jsem něco jako Stormy Pink Paint Pot, ale Unexpected je nečekaně moc do růžova a to já ne-e.


Cosmopolitan

Třpytivá růžovo oranžová se zlatým leskem. A to je pořádná ujeťárna. Je to dupe k odstínu Expensive Pink od MAC nebo Inglot 407. A je krásnej! Všichni tvrdí, jak je boží, tak jsem si udělala radost a šla do něj, přestože to vůbec není můj odstín. Nenosím ho denně, ale sem tam ho vytáhnu a jsem z něj nadšená. Nemůžu se dočkat léta, až se trošku opálím, to teprvě bude něco :) Pigmentace zase fantastická.


Vanilla Bean

Základní světloučká barva s jemným broskvovo-béžovým podtónem a ještě jemnějším leskem.
Perfektní pod jakýkoli stín nebo na ztrácení. Taky už v něm mám největší díru :) Jako jediný trošku práší, ale nijak dramaticky.


Stíny na sluníčku.
Sloupeček vlevo: Unexpected, Vanilla Bean a Cosmopolitan
Sloupeček vpravo: Moondust, Prom Night a Ocean Breeze


Swatche na sluníčku
Zleva: Cosmopolitan, Unexpected, Vanilla Bean, Ocean Breeze, Prom Night, Moondust, spálenina od hrnce


Ve stínu
Zleva: Cosmopolitan, Unexpected, Vanilla Bean, Ocean Breeze, Prom Night, Moondust, spálenina od hrnce


A aby toho nebylo málo, ukážu vám i pigment v odstínu Insomnia, který mi zkrátka nedal spát :)



Barevně je to - zase - něco, do čeho bych nikdy dřív nešla, protože bych se bála, že se mi to bude jen válet v šuplíku a nic z toho. Ale opak je pravdou - používám ho skoro na každé věčernější líčení a nemůžu se ho nabažit. Je neskutečně nádherný! Ofiko stránky ho popisují jako "A dark chocolate brown duochrome with blue/teal reflects" - já bych řekla, že to je tmavě hnědá s modrozeleným leskem, která ale v tenké vrstvě vypadá totálně zrzavě. Někdy si jen otevřu krabičku a koukám se na něj... tak krásnej je!

Ale jednu vadu teda má - krabička je bez jakýhokoli sítka nebo čehokoli, co by mohlo trochu korigovat, kolik pigmentu člověk nabere. Prostě odšroubujete víčko a tam pod ním hnedka je - pigment. A když si člověk nedá pozor, může při manipulaci s ním lehce zasvinit kde co. Na druhou stranu ale není pigment tak jemný, že by sám poletoval kde se mu zachce, tudíž to chce jen trochu opatrnosti, nabírat ho ideálně z víčka a jste v klidu :)







Jak stíny, tak pigment mají výbornou výdrž, krásně se nanášejí a nemám, co bych jim vytkla. Rozhodně si plánuju pořádit další odstíny a prý jejich černá (odstín Corrupt) je ta nejčernější v celém kosmetickém světě! Tak uvidíme... :)

Máte s kosmetikou Makeup Geek zkušenosti? A co na ni říkáte?

Přeju príma den a nezapomeňte se zúčastnit Benefiťácké giveaway!

x

16 komentářů:

  1. Ach! :) Mé srdce zaplesalo! (A nejvíc se mi líbí Unexpected, mám ráda divno-růžové barvy... :D)
    Kdyby koruna neklesala a kurzy nebyly tak běsné (a kdybych už dávno neměla tento měsíc nakoupeno), tak neváhám a klikám. Parádní kousky. Asi mi budou docela ležet v hlavě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andulko, zrovna Unexpected Ti klidně ráda přenechám... Byla bych ráda, kdyby jí někdo využil. Napíšu Ti zprávu :)

      Vymazat
  2. Teda o značce slyším prvně, ale zaujala mě hned. Hlavně ten pigment a to já žádný nemám (jsem líná a lisované stíny mi přijdou pohodlnější). Někde jsem ale četla nebo viděla video, kde sypali pigment do čirého laku na nehty, kdo ví, jak by vypadal právě ten Insomnia...
    Tentokrát zdravím spáleninu. :) Teda moje ranní modřina na zadku ji nechá pozdravovat. :D A psíka taky, ať mu to není líto. ;)
    Hezký den!
    Runa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spálenina zdraví modřinu! A Peanut zdraví Terinku :)
      Já jsem na sypké stíny, pigmenty a tak vůbec taky líná. Přijde mi, že to vždycky opadá všude kolem, dělá to svinec, je to nepraktický... ale některý pigmenty za to prostě stojí... :)
      Tyjo, nasypat ho do laku, to je super nápad! Beztak celej ten kelímek nevypotřebuju do konce života. Dííík! A prima večer přeju.

      Vymazat
    2. Jé, no teď jsem zkoukla starší články (čtu Tě asi rok, ale asi ne tak poctivě, jak jsem si myslela - *stydí se*) a zjistila jsem, že Peanut je slečna! :) A že jí to mooc sluší. :)
      Svinec - tak tohle slovo si přidám do slovníku! :D A přesně, to je důvod, proč ty sypký věci (kromě dermacolího pudru, na který nedám dopustit) bytostně nesnáším.
      Co se týče toho laku, myslím, že míchali několik pigmentů dohromady, aby vytvořili novou barvu, ale když už hezkou barvu pigment má, tak proč ho neloupnout na nehty. :)
      Zdravím na sever! :)

      Vymazat
    3. :D Za to se vůbec nemusíš stydět. Peanut se červená a děkuje za kompliment :)
      Svinec vnesl do mýho slovníku asi před sedmi lety můj tehdejší přítel, když jsme se dívali na Mumii a zřítila se jim tam ta knihovna! Tyjo, kdybych si takhle pamatovala i důležitý věci!
      Vim, že se nový barvy laků míchaj tak, že se do základu sype různě barevná slída, kdežto pigmenty jako ty od MUG už maj v sobě další případy, na druhou stranu s tim lakem by to nemělo nijak divně reagovat, ne? Sakryš, já to fakt musim zkusit :)
      Prima den přeju!

      Vymazat
  3. O značce jsem slyšela a velmi mě mrzí, že se u nás nedá nikde nějak sehnat :(, Marlenu jako youtuberku mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednat! Pár kliknutí a balíček je doma :) Víc by mě to štvalo, kdyby nezasílali do zahraničí, ale takhle se to dá :)

      Vymazat
  4. O tejto znacke som prvy krat pocula u tebe a hned ma velmi zaujala :) Mne sa z tychto tienov najviac paci prave Unexpected - tej je fakt krasny a potom aj Prom Night je pekny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unexpected mi byl jasný hned, že půjde do košíku, ale nakonec mi dělá trochu uplakaný oči a zas tolik mi nesedí, bohužel :(

      Vymazat
  5. Tak to je pro mě velká novinka! Stíny se mi moc líbí (jen by mi vadilo to balení/nebalení), ale asi je nepotřebuju :-)) Na Marlen ale kouknu, tu taky neznám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni, Luci. Je taková américká a směje se jako Janice z Přátel, ale je to jedna z těch, na který jsem si zvykla a mam ji ráda :) Jo a stíny se dají koupit i v normálním balení, úplně stejně jako to má MAC - buď v klasickým balení nebo jen refil. Klasický balení je myslím dražší o dva dolary.

      Vymazat
  6. Týjo! :-) O značce slyším poprvé (ale to mě zas tak nepřekvapuje) a Unexpected je prostě nádherný, přesně takové taupe barvičky miluju, i když je pravda, že ne všechny mi pak udělají dobrou službu.. A Insomnia je hoden svého jména :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je, já kvůli němu nespala několik dní! :D Taky mě Unexpected zaujala hned a věděla jsem, že ta mi bude říkat mami, ale prostě jsem ji neodhadla a je na mě moc růžová :(

      Vymazat
  7. ježiš, ten Cosmopolitan - áááách, to je nádhera! i když i pigment stojí za hřích, ale ta sypká konzistence by mě štvala, mám jeden sypký stín od Lily Lolo a i když je hezký, tak ho stejně nepoužívám :( ... jo a předpokládám, že paletku, do které stíny zasadím, si musím koupit zvlášť, co? to mě totiž taky odradí vždycky, jooo, je to se mnou těžké :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cosmopolitan je nářez, co? :)
      Já mám pár minerálních stínů a právě mě u nich štve, že jsou sypký, GRR!! Nepoužívam je ráda. Ale Insomnia mi nějak nevadí - chce to pořádně zapracovat do štětce a pak přitisknout na víčko a voilá! Krasavice je na světě :)
      Mě se právě líbilo, že jsou k sehnání i v panu a Z palette mi nadělil brácha k Vánocům :) Dělají se ale i v klasickém balení a stojí o dva dolary víc, než refil. (Btw. Z palette se dá koupit i třeba na eBay, respektive její levnější "alternativa". Prý je kvalitou velmi podobná, jen má mírně slabší magnet, ale stíny z ní nevypadávají, takže v pohodě...)

      Vymazat