Počet zobrazení stránky

středa 24. prosince 2014

Merry Christmas!

Krásné Vánoce všem, kdo je slaví dneska! :)

Užijte si je jak jen to jde, hoďte si nožky nahoru, uživejte vánoční pohodu, jezte, pijte a veselte se (bez výčitek), objímejte ty, co máte rádi, čtěte (ať už noviny, časopisy, knihy, blogy nebo vánoční pohledy a přání) a mějte tak krásné svátky, jak jen si dovedete představit.

Dneska nebude žádná recenze, novinky ani nic podobného, ale zas jsem nechtěla psát jen "Veselé vánoce všem!", tak si dáme vánoční tag, co vy na to?

1. Jaký film je v období Vánoc Tvým nejoblíbenějším?

Pro nas jsou a Andym zásadní dva filmy - Láska nebeská (jak ohrané!) a Elf :)



2. Jaká je Tvá oblíbená vánoční barva?

Asi klasika... tmavě červená, stromečkově zelená a do toho zlatý a stříbrný třpytky.

3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?

Myslím, že se dneska obleču. Budeme mít na večeři babičku s dědou a kmotra s kmotřičkou, to je příležitost se trochu vykočkovat, ne? Zítra bych to ale viděla na pyžamo a jakmile si rozbalím to onesie, který mám k Vánocům slíbený, převleču se do něj ;)

4. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?

Asi bych měla říct, že našemu malýmu, protože ta radost v dětských očích je k nezaplacení, ale... myslím, že v té kupě dárků od ostatních, s polovinou z nichž si beztak nikdy hrát nebude, by to absolutně nepostřehnul... :( takže bych volila ségru. Protože se jí dobře nakupuje, protože mě těší pro ni vybírat dárky a protože není nevděčná (většinou)!

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?

23 let jsem otevírala dárky na Štědrý den večer... teď otevírám 25. ráno dárky z punčochy a ty větší, co čekají pod stromečkem, pak v průběhu dne.
Dva dárečky si ale stejně otevřu 24.12. - ty dva od mojí milované eMky :)

6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?

Ne a myslím, že se tak ani nikdy nestane. 

7. Co děláš o vánočních prázdninách?

Volnu z práce se prázdniny neříká, tomu se říká dovolená a většinou to moc dlouho netrvá! :D Ale letos pojedu hned po Vánocích do Čech, všechny uvidím, všechno ochutnám, všude pojedu a pak zas hurá domu :)

8. Máš nějaké vánoční přání?

Světový mír, samozřejmě.

9. Jaká je Tvá oblíbená vánoční vůně?

Přeci ta vánoční!! Směs koření, hřebíček, pomeranč, kardamom, zázvor, skořice... do toho trochu červenýho vína a jehličí a je to.
A pokud jde o vůni jakože voňavku, do teď to byla vůně Snowcake z Lushe, ale letos jsem si pořídila parfémek Yog Nog a umírám blahem.

10. Jaké je Tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?

Mamky medový trubičky, kterých ale vždycky peče hrozně málo. A vosí hnízda. A štola. A vánočka, ňam! Ale sama nejsem schopná ji upéct a v UK se běžně nesežene, tak doufám, že na mě v Čechách nějaká počká do příštího týdne :)
Ale nejradši mám, že o Vánocích je pořád co jíst, nezáleží na tom, co to je.

11. Už víš, co bys chtěla najít pod stromečkem?

Jestli na Štědrý den UŽ vím, co bych chtěla dostat... no, tak už je skoro na čase, abych se rozmyslela, ne? Měla jsem letos pár tipů, co by se mi líbilo najít a zatím to vypadá, že by jich několik mohlo vyjít :) Přála jsem si paletku od Tarte Rainforest After Dark, termorhnek, onesie, Z Palette a Foreo (ale na to moc nesázím, spíš budu muset po Vánocích vyčíhat nějaký slevy...)

12. Jakou vánoční písničku máš nejradši?

Přiznám se, že mě moc nebaví koledy... bavily mě dřív, když jsme hrávali živý Betlém (přestože jsem vždycky byla pastýř a na mou vysněnou roli Marie jsem nikdy nebyla dost stará nebo dost krásná), ale teď si spíš zazpívám/poslechnu modernější písničky. Mám ráda tu... no... z Elfa... "You better watch out, you better not cry..." znáte, ne? Santa Claus is coming to town! A pak taky Jingle Bell Rock (ne, vůbec při tom nemyslím na Mean Girls). A z dob mých Vánoc v Lushi k téhle době neodmyslitelně patří i "Už se zase těšíme na Jéééžíška, copak nám asi nadělí!" :)

Pokud jste dělali tenhle tag, napište mi prosím v komentářích odkaz, moc ráda si počtu. Nebo mi můžete napsat vaše odpovědi alespoň na některé otázky :)

A aby se neřeklo, že nefotím náš stromeček, tak tady je! Povšimněte si prosím umělecky zašmodrchaných světýlek v pravém dolním rohu a pět koulí na jedné větvi v rohu levém dolním. Zdobení s dětma je prča a kdybych to po nich opravovala, ztratilo by to tu autenticitu :)


Mějte se překrásně! Mám vás moc ráda :)

x

6 komentářů:

  1. Vyborny TAG. Som sa dozvedela zaujinave veci :) Stromcek je krasny. Z-Palette je super napad na darcek. Tiez mam najradsej tie vianocne pesnicky, o ktorych pises.
    Aj tebe prajem krasne a pokojne Vianoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velmi pěkně :) copak jsi našla pod stromečkem Ty?

      Vymazat
  2. Krásné svátky a ať se máte všichni moc dobře!! A pusinku pro Peanut! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já Tě nemám ráda, já Tě miluju!!!!!!!!!!!!!!!! Zlatíčko, já už se těším na ty dva dárečky od Tebe, už čekají pod stromečkem, tak jsem ráda, že si je rozbalíme ve stejný den :-D...Užij si to všecko nádherně po anglicku a ať najdeš pod stromečkem spoustu splněných snů. Užij si krásně i u nás v Čechách a já doufám, sakryš, že se tady jednou sejdeme! Velké objetí a pomuchlání Peanut!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujém a ještě víc děkuje Romanka za dárečky! :-* doufám, že jste si Vánoce užily jak se patří a teď odpočíváte a užíváte pohody s napapanými pupíky :) taky Tě miluju, jsi moje zlato :-*

      Vymazat