Počet zobrazení stránky

středa 8. října 2014

New In Boots and Superdrug - October 2014

Ahoj, ahoj!

I do britských drogerií vtrhl podzim, tak vám v dnešním článku představím pár "zalamančových" novinek...

Collection - pro mě osobně ne zas tak zajímavá značka, ale sem tam, musím uznat, se jim něco povede. Tento podzim se vytasili s legrační bambulovitou řasenkou Big Fake Curves.


Nalepovacími řasami
Pastelkami na rty


...a metalickými laky na nehty v kolekci nazvané Galactica.


Novinky od Barry M jsou naopak asi nejlákavější, jaké jsem za poslední dobu viděla.

Řasenky Showgirl s velmi použitelně vypadajícími kartáčky


A spooousta laků na nehty, které se mi ale bohužel vůbec nepodařilo vyfotit... tudíž vkládám trošku lepší - vypůjčené - fotky :) (odkazy na původní weby najdete pod fotkami)

Ve fungl nové kolekci Glitterati najdete šest překrásných odstínů

Catwalk Queen
Starlet
Socialite
Fashion Icon
V.I.P.
Rockstar

web
 Kolekce Aquarium, o které jsem psala tady se rozrostla o dva nové odstíny:

Atlantis
Persian
web
 Do klasické kolekce přibyly tři nové odstíny

Vintage Violet
Ballerina
Nightshade

web
A nakonec tři přírůstky do kolekce Silk

Forest
Poppy
Orchid

Musím říct, že z nových laků Barry M mě zaujaly nejspíš úplně všechny - kromě třpytkatého humpoláckého Atlantis. Neodolala jsem ale zatím jen jednomu jedinému a tím je překrásný Poppy. Zatím...

web

Ani Bourjois nezůstává pozadu a přichází s paletkami očních sténů Quad Eyeshadow a objemovou řasenkou Push Up.



 Nejspíš každý, kdo čte blogy, zaznamenal tu velkou událost - slavná britská bloggerka Zoella uvedla na trh svou vlastní řadu tělové a koupelové kosmetiky Zoella Beauty a přestože Zoe příliš nesleduju, za tohle má můj velký obdiv a moc jí to přeju. Řada obsahuje toaletní vodu, pěnu do koupele, tělové mléko, dvě kosmetické taštičky (morče mi uteklo ze záběru, omlouvám se!), šumivé tablety do koupele a parfémovanou svíčku - a po dohadech, jakže vlastně svíčka vypadá v reálu a jakou má barvu, můžu říct, že v Superdrug seženete tu ve stříbrné plechovce :)

Řadu Zoelliny kosmetiky seženete výhradně v Superdrug nebo na feelunique.co.uk.




Rimmel se přihasil s novými ...lips a tentokrát jsou to Provocalips - produkt s dlouhotrvající tekutou barvou na rty na jedné straně a leskem na rty na straně druhé. Taky vám přijde, že to balení je extra levné a extra ošklivé?

Recenzi na ně už psala Fleur de Force.


Rita Ora a její top coat Pop Art!


A třpytivé laky na nehty Glitter Bomb (aneb Vánoce se blíží!)

Disco Diva
Disco Fever
Midnight Mistletoe
Bedazzle
Bling Thing


Trantadadá! Máme u nás Pure Reds! Kolekci rtěnek a laků na nehty v červených odstínech, nezi kterými si vybere každý... teda kromě mě. U nás se dá sehnat jen Liya, Blake, Julianne a Eva a ani jedna mi nesedí. Ale když si vzpomenu na jejich Nudes, podle kterých bych měla být jasný typ Doutzen a přitom mi ze všech nejlépe seděla Freida, tak teda nevím nevím... (Freida! Chápete to? Vypadám snad jako Freida Pinto? Teda né že by mi to vadilo, kdybych vypadala jako ona... to vůbec ne! :))


 ...a aby těch třpytek a laků na nehty nebylo málo, NYC uvádí kolekci Crystal Coture v odstínech

Fashion Queen
Ruby Queen
NY Princess
Blue Majesty

Přestavte si, jak to pro ty kreativce musí být náročný vymyslet název a "téma" kolekce, které jiná značka nemá. A všechno se to musí nějak týkat třpytek.


 A na závěr dvě novinky z dílny Sleek

Eye & Cheek Palette - paletka líčidel pro oči a tváře ve dvou odstínech.




To by bylo pro dnešek všechno. Napište mi, co vás zaujalo a jestli si třeba něco z dnešního článku plánujete pořídit.

Mějte se báječně!

x

8 komentářů:

  1. Ty laky Barry M jsou nádherné! A nad paletkami Sleek nepokrytě slintám. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten Sleek pořád nějak nechytil... Naštěstí :)

      Vymazat
  2. já bych strašně chtěla tu taštičku s morčetem <3 a líbí se mi Barry M řasenky, mají celkem normální kartáčky, zato ten první mě děsí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně (až na tu taštičku s morčetem :)) - u Barry M se mi moc líbí kartáčky, ale ta Collection je fakt děsivá! :D

      Vymazat
  3. jeee ta balerina a violet od BarryM vypadají náramně! jinak MAC jsem nestihla, takže snad příště ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásný, viď? Taky se mi tyhle dva moc líbí... (kromě jiného :D)

      Vymazat
  4. Mna dnes zaujali len Pure Reds ruze. Ak sa dostanu aj na Slovensko, tak ich pojdem omrknut a mozno konecne najdem tu pravu cervenu pre mna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se k vám na Slovensko dostanou všechny... Mělo by jich být celkem osm myslím, ale u nás jsou čtyři a já si zkrátka nevyberu :(

      Vymazat