Počet zobrazení stránky

pondělí 1. září 2014

Summer Favourites 2014

Krásného prvního září všem!

Taky máte pocit, že začátek září je něčím zvláštní? Takový "nový začátek"? Něco se děje, věci se mění... Já to mám takhle zažité ze školy a nějak se těch pocitů nemůžu zbavit, i když se u mě už několik let 1. září nic speciálního neděje. A letos to není jinak - výjimečně se ale těším na podzim, který jsem nikdy dřív ráda neměla, na spadané listí, večery u krbu, chumlání se do svetru... a Vánoce! Už teď jsem celá natěšená :)

Ale abych to léto nějak uzavřela, povím vám dnes o tom, jakou kosmetiku jsem v létě používala nejvíc a které produkty si získaly speciální místo v mém srdci.


Limetkový sprchový gel, Original Source (£2.30)
Peelingový sprchový gel s červeným pomerančem pro každodenní použití, Original Source (£2.70)

Oba sprchové gely jsou super, ideální v parném létě nebo po ránu, kdy skvěle nakopnou. Nevysušují, jsou veganské, netestované na zvířatech a vyrobené ve Velké Británii (což vám je asi celkem jedno, ale pro mě je to příjemný bonus :)).

Limetkový voní dost ostře, kysele, ale zároveň svěže. Žádný WC čistič.

Pomerančový má jemný peeling a příjemnou, ovocně-svěží, maličko nasládlou vůni.


Super Defence Serum, Silk Naturals ($17.95)

Měla jsem vzoreček, zamilovala se a hned objednávala plné balení. V létě jsem bez něj nedala ani ránu a když se mi pleť pokazila natolik, že nic nezabíralo a všechno ji spíše horšilo, než lepšilo, SuperSerum se ukázalo jako hotový "life saver" a dalo ji zas do pořádku.


Tělový sprej s melounem a okurkou, Alverde
Toaletní voda Early-Harvest Raspberry, The Body Shop (£8.50)
Hydratační tělová mlha, Ananas, Pure Fiji 

Tyhle tři spreje jsem používala na střídačku celé léto, protože voní naprosto božsky!
Alverde mě sice zklamal tím, že na těle lepí a voní asi tak 30 vteřin, ale zas se osvědčil jako prima osvěžovač vzduchu.

Malinovou toaletku bych výdrží přirovnala spíše k tělovým sprejům, ale odpouštím jí cokoli, protože voní fantasticky a navíc je maličká, tudíž se snadno vleze do kabelky.

Kosmetiku Pure Fiji jsem kdysi používala v salonu, tudíž jsou její vůně pro mě příjemně melancholicky vzpomínkové. Tenhle sprej jsem objevila se slevou na HQ Hair a jsem ráda, že jsem ho objednala. Jen se na něj podívám, musím se usmívat :) A co se vůně týče... není to čistokrevný ananas, ale ani pod pohružkou smrti bych vám nebyla schopná říct, co dalšího v tom cítím. To se nedá popsat. To se musí zažít.


HD Cream Blush v odstínu Tickle, Silk Naturals

Další láska - krémová tvářenka v teplejší lehounce perleťovo růžové barvě. Superpraktické balení, nádherný odstín, prima výdrž... a navíc mi vždycky dodá takovou letní zář. Plus zcela bezkonkurenční cena (když nepočítám pekelně drahé poštovné).
Určitě nezůstane jen u téhle a pořídím si další odstíny.



Jewel-light Waterproof Eyeliner, odstín Pink Topaz, Holika Holika

Tužky na oči zas tolik nepoužívám, ale do téhle jsem se zamilovala natolik, že jsem si ji pořídila v dalších dvou odstínech! 
Tenhle je lesklý, jemně růžový a fantasticky s ním prozáříte pohled. Voděodolnost si netroufám soudit, nikdy jsem se nalíčená nekoupala, ale déšť i odpolední spánek zvládne celkem bez újmy. Navíc je měkkoučká a nanáší se skoro sama.



Oční stíny, Frost efekt, odstín Naked Lunch, MAC

Ikona mezi očními stíny. Neutrální lesklý jemně růžový oční stín se hodí na všechno... Používala jsem jako podklad, přes tmavší stíny, kterým dodá nádherný lesk, ale i samostatně třeba jen s linkou. Ode dne, co jsem si ho donesla domů, nebyl den, kdy bych ho nepoužila.. a už pokukuju po dalších odstínech. Ajajaj!


Rtěnka vůbec nevím z jaké řady v odstínu Frozen Rose, Avon

Růžovo broskvová rtěnka se zlatým shimmerem, která perfektně ladí k mé letní pleti, ale jakmile trochu vyblednu, vypadám v ní jako idiot. Nicméně posledních pár měsíců jsem ji nedala z ruky a doufám, že minimálně ještě měsíc ji budu moct používat.


Lak na nehty Nicole by O.P.I., odstín Find Your Passion

Find Your Passion je jediný dalo by se říci až neonový lak, který vlastním, a je naprosto nádherný. Hravá letní růžovo korálová barva, která sluší i těm z nás, kdo se dost mizerně opalujeme. Ideální je ve třech vrstvách, případně s bílým podkladem. (Odstín na fotce samozřejmě absolutně neodpovídá realitě.)

Lak na nehty z řady Glitter, odstín 07 Foresta, Gabriela Salvete

Jedna Gabriela, kterou jsem si v červnu dovezla z Čech a která je prostě fantastická - obzvlášť na sluníčku. Nejsem velkou fanynkou laků se třpytkami - třpytek je v laku obvykle málo, člověk se musí setsakra snažit, aby nějaké vylovil a pak je rovnoměrně rozprostřel po nehtu a odlakování je prostě peklo. Pro tenhle lak od GS ale platí jen to odlakování a to ještě spíš tak napůl. Lakuje se dobře, třpytek má spoustu a odlakování není nejjednodušší, ale znám laky, které jdou odlakovat ještě mnohem hůř.


A co vy a vaše letní nezbytnosti? Taky máte něco, co vám sluší jedině v létě? :)

Mějte se príma, užívejte září a těšte se na Vánoce!

x

5 komentářů:

  1. Zaujala ma tu ceruzka na oci od Holika Holika. Musim na Ebay pozriet odtiene. Pre mna sa leto = ovocny sprchovy gel od The Body Shop. Tento rok to bol mangovy :) A zamilovala som sa do mint a smaragdovych liniek na oci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Zrovna smolím článek na zítra, ve kterém jsou další dva odstíny těch tužek! :) Jsou fakt super - a za hubičku, mám pocit že nějaké £3.20.
      Mangová řada z TBS je boží, miluju vůni manga! Nechápu, že mě vůbec nenapadlo si ho na léto pořídit! :)

      Vymazat
  2. krásný barvičky! zajímá mě, jak vypadá ten stín od MACu live na oku ;)
    osobně mám léto spojené už několik let s vůní aqua di gioa od armaniho, letos jí mám už asi 3. léto a je to moje favoritka :) jinak letos jsem objevila kouzlo štětců od RT, koupila jsem si ten jejich Travel Kit nebo jak se jmenuje a nutně asi potřebuju další :D a jinak tady v ČB klasicky kolo. to si tu užívám, to mi sluší v létě nejvíc :D
    zdravíme s Cháníkem z upršených Budějovic. pošli nám sem ještě nějaký léto, když ho tam máte nějak podezřele pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky! Na MAC plánuju článek (stíny+pudr), ale chtěla bych si prve pořádně ozkoušet ten pudr, než budu vynášet nějaký soudy. Zatím si nejsem moc jistá... Ale swatche budou!
      Já Tě mám spojenou s tou třešňovou vůní od L`Occitane! :) Dokonce jsem po ní letos pokukovala, ale nakonec jsme do ní nešla. A po RT koukám taky :D Mám jeden - na pudr - a je super, miluju ho. Koukám po Sam`s Picks a brzy budou (nebo už možná jsou) Nic`s Pics... jenže najednou je to trochu pálka pro mě, tak nevím. Možná až budu zas mít nutkání objednat z iHerb :)
      Moc pozdravuj Cháníka i muže, věřím, že vám ještě přijde babí léto a já tady budu jen tiše závidět! :D
      R.

      Vymazat
    2. Na článek se těším!
      Nojo třešňová Loccitanka byla skvělá, musím si jí zas příští jaro pořídit.
      Na ty štětce jsem se právě nechala zlákat od In Your Face, psala o setting brushy (teď nevim jestli měkký nebo tvrdý I/Y :D) a rozhodovala jsem s mezi Starter Set, Travel Set a Sam´s Picks a nakonec to vyhrál ten Travel, i když obsahuje jen 3 štetce, ten Starter mi přišel vyloženě na oči a v tom od Sam mi zas přišlo, že je moc "velkých" štetců, tak nakonec jsem si říkala, že zkusím Travel a uvidím, no a hned bych šla do dalších, láká mě ten Setting Brush a ta Starter sada na oči...to je hrozný! ta blogosféra mě pořád nutí něco kupovat! :D

      Vymazat