Počet zobrazení stránky

neděle 28. září 2014

Skincare Sunday: REN - ClearCalm 3 Clarifying Clay Cleanser

Krásnou neděli přeji,

říkala jsem si, že tu dlouho nebyla recenze na žádnou pleťovou kosmetiku a je třeba to napravit. A když už jsem ustanovila M.A.C. Mondays, tak proč si nedat i pravidelně nepravidelné Skincare Sundays? :)

Co se péče o pleť týče, nejsem žádný extra dobrodruh. Nepoužívám nový krém, čistič, masku a kdovíco každý týden a spíš se držím toho, co znám a co mi vyhovuje... do té doby, než to spotřebuji a zatoužím po změně nebo než si o tu změnu řekne sama pleť.

Značka REN mě střídavě lákala a nelákala... Koho minul první článek "Seznamte se: REN", mrkněte na něj. A na komentáře pod ním - celkem věrně vyjadřuje, co je REN zač a jak funguje :) Že nehraje na wow efekty, ale na jednoduchost, funkčnost  a "neškodlivost" z dlouhodobějšího hlediska. Pokukovala jsem po něm dlouho, ale nějak nevěděla, kde začít a z jakého konce to vzít. A pak přišel článek od Karolíny z Plum Foolery... která bohužel nedávno zrušila nejen e-shop, ale i blog, což je podle mě obrovská škoda. V jejím článku mě zaujal čistící krém pro problematickou pleť se sklony k akné ClearCalm 3 Claryfying Clay Cleanser (krkolomnější název vymyslet nemohli!). O pár hodin později jsem měla objednáno a o dva dny později byl balíček doma. Objednávala jsem z HQ Hair, zrovna měli slevu 20% na všechny výrobky značky REN, poštovné zdarma je pak na HQ Hair standard. Doručení bylo na jedničku s hvězdičkou. Bleskové, perfektně zabalené...

ClearCalm 3 Clarifying Clay Cleanser, REN
150ml/£18

Koupeno na HQ Hair




Balení:

Je obří! Mnohem větší, než jsem čekala... nebo než jsem zvyklá u ostatních přípravků na pleť. Ale strašně se mi líbí :) Kulatý plastový obal má uvnitř "sáček" naplněný čističem a nahoře pumpičku. Stlačujete pumpičku -> sáček se smrskává -> produkt leze ven :) Díky tomu spotřebujete všechno do poslední kapičky.


Pro představu srovnání se 100ml pleťovou vodou od Lush:


Konzistence a vůně:

Hladký lehce našedlý pastovitý krém, který se dobře roztírá a voní jemně jílovo-kafrovitě. Žádná fantastická vůně, ale ani nic, co by dráždilo, nebo bylo nepříjemné.


Použití:
Rozetřete obsah jedné pumpičky produktu ve vlhkých dlaních a jemně masírujte pleť po dobu 1-2 minut. Poté smyjte teplou vodou. To je oficiální rada a tak to dělám i já.

Na jedno stlačení vyleze poměrně dost produktu, ale mi to zas tak nevadí - alespoň mě to donutí čistit i dekolt, na který obvykle kašlu.

Z nějakého důvodu je pro mě použití tohohle čističe vysoce uspokojující - narozdíl od jakéhokoli jiného, který jsem měla před ním - a používám ho fakt ráda.

Výsledky:

Jak jsem předeslala - zázraky na počkání se nekonají. Ale z krátkodobého hlediska - pleť je krásně vyčištěná a NENÍ VYSUŠENÁ! Po všech ostatních přípravcích na smíšenou/mastnou pleť jsem byla možná vyčištěná, ale zároveň i vysušená jako blázen a tvořily se mi na obličejí šupinky, což je druhý extrém. Po použití tohoto čističe ale pleť vůbec nepne. Ani maličko!
A cca po dvou měsících denního používání mi přijde, že černých teček nepatrně ubylo a nezanítí se tak snadno.

Jsem z něj hodně nadšená, přijde mi, že jsem konečně objevila čistič, který mi perfektně vyhovuje, po kterém se cítím čistá lako lilie, ale ne jako by moje kůže byla o dvě čísla menší.
Jestli si ho koupím znovu? Jo. Bez rozmýšlení :)

Co vy? Zkoušeli jste? Nebo máte jiný oblíbený ksichtčistič?

Mějte se príma!

x

6 komentářů:

  1. Já myslím, že do něj taky jednou půjdu, a nebo do toho druhýho, co máš :-P a nebo do pěny od Mádary...? Ha!?!
    V tomto velkém balení je i jejich jojobový peeling, už ho mám přes rok a pořád ho mám ráda, jen jsem musela v létě vyrvat pumpičku z plastové lahve a šťourám to přímo z toho pytlíčku, co "Díky tomu spotřebujete všechno do poslední kapičky", a dobře tomu tak, zbyla tam ještě pořádná dávka... Napadá mě, že to může být peelingovými zrníčky, že se nějak tryska ucpala - jinak mám jejich dávkovače ráda a po jílové masce nezbylo uvnitř po rozpárání fakt nic.
    Těším se tedy na další neděli! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ten jejich jojobový peeling taky časem chystám, ale nejdřív dodělám Ilcsi, ať se mi tu pak jen tak nepovaluje. A s tím spotřebováváním - no, mluvím z vlastní dedukce a zkušeností jiných... Sama jsem se na dno ještě nedostala, i když mám pocit, že to nebude dlouho trvat. To je docela na houby - najednou prostě dojde a šmitec. Jen pohledem se těžko odhaduje, kolik tam toho zbývá.

      Vymazat
    2. Peeling je moc příjemný, ale lépe mi sedí ty kyselinové - REN mi vyhovoval moc, ale je-li (trba říká!) Evolve lepší, jdu po dodělání do něj! Určitě půjde zbytek vyšplouchat vem dobře, bude to konzistencí masce asi hodně podobné.. A dodělání jsem celkem odhadla, vydržel o pár použití déle, než jsem myslela - takže gud! ;-)

      Vymazat
    3. trb; ven ;-)

      Vymazat
    4. Trba! Tak jí teď budu říkat, cha chá! :D
      No, mně jsou právěže kyselinový příjemnější, ale zas když všichni pějou na ten jojobovej ódy... Tak já teda fakt nevím. Kdyby se daly sehnat vzorečky, to by bylo žůžo!

      Vymazat
  2. Mna neuveritelne fascinuje to balenie. Ked som ho videla na nejakom blogu prvy krat myslela som si, ze je tam dole nejaka utierka na tvar, ktore sa pouzivaju pri odlicovacich balzamoch :) A samozrejme by som rada tento cistic vyskusala.
    Momentalne pouzivam myci krem na necistu plet od Alverede (Clear Waschcreme Heilerde) a som spokojna.

    OdpovědětVymazat