Počet zobrazení stránky

pátek 5. září 2014

My evening skincare routine

Ahoj, ahoj!

Za chvíli vyrážím na celý víkend na festival, ale ještě než se tak stane, je tady druhá část mé péče o pleť - tentokrát ta večerní. Komu unikl článek My morning skincare routine, můžete si počíst tady.


Večer se toho děje o něco víc. Jednak je víc času a jednak pleť potřebuje té péče o něco více, než ráno.

1. Odlíčení

Jak jinak... Minimálně pět dní v týdnu začínám svou rutinu odlíčením make-upu. Momentálně používám hydrofilní odličovací olej Meduňka, Saloos. Oči odličuji vatovými tamponky, zbytek pleti pak jen promnu prsty a opláchnu teplou vodou.



2. Čistění

REN ClearCalm 3 Clarifying Clay Cleanser - stejně jako ráno. Je to moje láska.
A po něm dočišťuji pleťovou vodou bez alkoholu Eau Roma Water, Lush.




3. Hydratace a péče

Super Defence Serum od Silk Naturals je moje totální must have. Používám každý večer a v případě, že moje pleť bojkotuje krémy a vyvádí psí kusy, nedávám už nic jiného a jdu spát. To naštěstí není zas tak často... tudíž když moje pleť nezlobí a proti krémům nebojuje, dostane podle nálady Herbfarmacy Divine Light Face Cream (pro střední hydrataci) případně Propolisovou mast s medem od Dr. Popova, říká-li si o extra nálož.

Oční krém s řeckým senem, Ilcsi je pak ten samý, který používám i ráno.



4. Maskování

Stejně jako jsem v ranní péči zařadila pod čtvrtý bod exfoliaci, večer řadím... no, vlastně další čištění.  V  99% případů používám Nimbovou masku od Himalaya Herbals, ideálně 1-2x týdně. Protože je prostě skvělá. Lepší, než samozahřívací Garnier, která vedla můj žebříček top masek několik let. Jen se u nás děsně blbě shání... naposledy mi jí posílala ségra z ČR.


A to je vlastně všechno, víc toho nepoužívám. Je to málo? Hodně? Jaká je vaše večerní rutina?

Mějte se príma a užijte si víkend!

x

7 komentářů:

  1. ty jsi ranní ptáče :) máš to teda vymazlený! :) já momentálně používám dvoufázovku od Yves Rocher, potom meju ksichtmejdlem od Tebe, potom přestříknu levandulovou vodou od Aromedica? (je to možný?a ta má složení! voda, levandulový olej a mořská sůl) a nově používám (... se musim jít podívat :D) noční pečující olej proti pigmentovým skvrnám od Bioaroma a ten teda - nechci zakřiknout - můžu doporučit, má nádherný složení, hezky voní a skvrny po akné pomalu mizí. a tuhle masku si taky moc vychvaluju. P.

    OdpovědětVymazat
  2. já se to poslední dobou snažím zkrouhnout :) odlíčím oči micelárkou L'Oréal, pleť zelenou Biodermou, pak tonikum (Mádara, ale už mi došla, teď čekám na objednávku Hadků) a pak už jenom arganový olej na celý obličej, i pod oči :) maskuju tak jednou týdně, zelený jíl nebo OCM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, jednou týdně OCM? To klobouk dolů... já zkoušela asi 3x v životě a přestože bych to chtěla dělat pravidelně, prostě se nedokopu. I když si myslím, že by mi to fakt pomohlo... :(

      Vymazat
    2. teď už ani moc ne, jak používám ten olej každý den, ale dřív jsem ji fakt každou neděli provozovala :) ale celkově teď nějak flákám i ty masky, neměla jsem ji už tak měsíc a je to docela znát kolem nosu, budu se na to muset zase vrhnout!

      Vymazat
  3. Mně se to líbí! Klidně bych takhle mohla taky trávit rána a večery před zrcadlem - vlastně to mám v lesčems dost podobné. Odlíčení tedy zmáknu jen pěnou L´Occitane a dočištění pleťovkou, od Lush mám teď mořskou, Eau Roma přijde na řadu po něm - na podzim/zimu ;-). A po tom séru pokukuju, jen nevím jestli toto, nebo S5, které je v Čechách dostupnější. Masky a séra, to je moje! Na maskování střídám momentálně Lush Svatou pravdu (střídám je v průběhu roku za čokoládovou, banánovou, drsňáka...) s Neemovou Himalayou a zcela nově s černou korejskou. Maskuješ, Romčo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je to v článku jako poslední bod - maskuju taky neemovou Himalayou a nemůžu si ji vynachválit! Chtěla bych i něco na střídání, ale většina masek mi buď nic nědělá, nebo vysušuje :-/ Ale když jsi mi připomněla Svatou pravdu - asi zas vyštrachám černý kelímky a dojdu ji do Lushe za ně vyhandlovat :)

      Vymazat