Počet zobrazení stránky

pondělí 31. března 2014

Wishlist jaro 2014

Ahoj, ahoj!

Jsem poslední dobou mírně neorganizovaná, upouštím od zaběhlého schématu novinek a spotřeby na přelomu měsíce a píšu trochu chaoticky, co se mi zrovna zachce. První wishlist jsem psala kdysi před Vánoci jako inspiraci pro Ježíška. Úspěch částečný měl, to ne že ne :) Pořád mi ale v hlavě (ne v kosmetický taštičce) leží třeba ty Liquid Metals od Catrice...

No a teď se mi po čase sešlo pár věcí, po kterých pokukuju a vymýšlím a rozmýšlím a kalkuluju... a brzo se beztak budu muset (moci) odměnit, takže tak. A když to člověk vidí všechno sepsaný pěkně pohromadě, může si aspoň ujasnit, co z toho fakt potřebuje, jak moc co z toho chce a ne prostě jít a sem tam si impulzivně něco koupit a nakonec zjistit, že "tohle zas až tak nepotřeboval.. tohle mu doma jen tak leží..."

Názvy všech výrobků jsou klikací :)

Pudr Mineralize Skinfinish Natural, MAC
10g, £22

Poslední dobou se nám tu nějak rozmohly články o chanelích Les Beiges, ale mě víc láká jeho brácha od MAC, který, pokud to dobře chápu, dělá stejnou službu (prostě pleť jak z photoshopu :-P) a upřímně... zaplatíte za tentýž produkt radši £22 nebo £38? K mému překvapení to beru zcela racionálně a nemusím mít Les Beiges jen pro to, že je to Chanel.

web

Rozjasňovač Mineralize Skinfinish, MAC
v odstínu Lightscapade
10g, £22

To už není takový must-have, ale je krásnej a vůbec bych se za něj nezlobila. Nedavno jsem nad ním óchala v článku u Kristýny (kuk na něj) a moje srdce zahořelo touhou.

web


Lesk na rty Gloss Volupte, YSL
£21

Na ten mě zas nahlodala Mila. Nepořídila jsem si lesk na rty ani nepamatuju, jsem poslední dobou spíš rtěnková, ale vlastnit nějaký lesk se vždycky hodí, ne? Alespoň ozkoušet bych si ho chtěla... A ta mangová vůně k tomu! A vidíte ten aplikátor ve tvaru pusinky? How sweet!! :)) Jenže 23 odstínů rozhodně mluví proti mně... myslíte, že bych si byla schopná vybrat jeden?

web

Laky na nehty... vlastně jakékoli laky na nehty. Těch není nikdy dost. Momentálně
ale mé srdéčko touží po řadě

Silk od Barry M
£3,99

Heather
Meadow
Mist
Blossom
Truffle
Pearl

Až na tu bílou bych prosila všechny! V týdnu už jsem měla dvě v košíku, růžovou Blossom a mint Meadow, ale nakonec jsem si to rozmyslela... Teď naopak toužím nejvíc po té fialkové Heather a béžovo-hnědé Truffle. A růžové. A modré. A mint taky (i když ta mi možná ani nebude slušet... aha! vezmeme to vylučovací metodou. Už zbývají jen 4, hurá! :))

Mrkněte na parádní swatche na Britnails. Vybrali byste si?

web

Top Coat Insta Dri, Sally Hansen
£5,99

Zjišťuju, že bez top coatu už se nadále neobejdu a tenhle zatím vypadá jako skvělá volba - jak cenově, tak účinky.

web

Sada Černý rybíz, Manufaktura
???

Čaj
Syrup
Sprchový gel
Tělové mléko
Krém na ruce

...aneb brala bych to všechno! Nikdy jsem nebyla fanynkou černého rybízu. (Ano mami, to proto, že jsem ho jako malá musela trhat na zahradě a Tys z něj dělala šťávu, kterou jsem byla nucena pít! To jsem ještě byla malá a hloupá... teď bych ji asi jinak ocenila.) Lush a jejich pěna do koupele Comforter (a následně sprcháč a parfém se stejnou vůní) úplně změnil můj pohled na věc a já rybízu pomalu přicházela na chuť - jak v kosmetice, tak v jídle. Momentálně miluju Ribinu - nejslavnější britskou černorybízovou šťávu :) a když jdu na drink, dávám si zásadně cider s černorybízovou šťávou. Když jsem uviděla tuhle manufaktuří novinku, málem jsem šla kupovat letenky do ČR, abych to aspoň očuchala!
Moc se toho o ní ještě neví, do prodeje jde 1. dubna a jedinou jakš takš fotku, co jsem našla, má na svědomí blog Angel Inspiration.

Takže až mi budete chtít udělat radost něčím "ryze českým", víte kam jít! :D



Pilníček na nehty z řady Cookies and Cream, Essence
???

Další věcička, která se u nás nesežene. Ale uznejte - pilníček na nehty, co voní jako sušenky a ještě k tomu je v plastovým obalu! Kdo by odolal?! :)
Ale on a celá ta řada nevypadá zle. Taková... že se na ní příjemně kouká, má moc pěkný barvičky. Třeba ty laky. Nebo perly...

web

Naked Pallettes, Urban Decay
á £37

Nějak nevím, jak se k tomu postavit. Nikdy jsem po těch zázracích netoužila, ale poslední dobou mám pocit, že bych je asi fakt užila. Jenže víte jak... jsou tři, všechny jsou krásný... beztak bych nevěděla, kterou si vybrat...

web

Opalescence Face & Blush Powder, Clarins
10g, £30

Krááása! Viděla jsem ho prvně asi u tutto a nemůžu na něj přestat myslet. Ten obal, ten design, ty barvy! Vypadá, že by mohl sedět i mojí světloučký pleti. 

web

Na přelomu dubna a května se do ČR chystá i nová limitka

Haute Future, Catrice

...která vypadá naprosto bombasticky a chtěla bych to všechno (tentokrát kromě perel :)). Protože prostě wow! Ty laky, linky, topper, stíny, rtěnky!

web

A na závěr něco, co absolutně nemusím mít, ale je to prostě rozkošný...

PosieBalm a LolliBalm, Benefit
???

Nejsou úplně ťuťu?!

web

...a co je na vašich jarních wishlistech? Shodneme se na něčem?

Mějte se prima!

x

7 komentářů:

  1. Za mě vede kolekce Haute Future od Catrice a černý rybíz od Manufaktury. Nic z toho nutně nepotřebuju, ale půjdu to pro jistotu omrknout. :-D U nás v Rossmannu je teď Catrice limitka Une, deux, trois a co myslíš... dvě tvářenky už mám doma. :-D Jo, kterej odstín Liquid Metal bys chtěla? Mně se tu jeden tak zbůhdarma válí, určitě by se nezlobil, kdybych ho poslala dál. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tvářenky ze současný Catrice limitky jsou super, taky jsem na ně koukala! :)
      Hmm... To je velkorysá nabídka s těmi Liquid Metals :) jakou pak barvu máš?

      Vymazat
    2. Stoprocentně mám We're The Inner Purple a přísahala bych, že jsem kupovala i Nougat It Right, ale teď je zaboha nemůžu najít. :-D

      Vymazat
  2. Ten mac si pořádně vyzkoušej, podle mě nemá s tím chanelem nic společnýho. Mac je de facto zapečenej minerální makeup, který lze lehkou rukou použít jako finishing powder. Já ho tak ale nikdy používat nemohla, prostě je moc vidět, jako minerální makeup je skvělý, ale rychle ubývá.Chanel pudry jsou neviditelný, pokud tento není nějaká výjimka, co potvrzuje pravidlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá! Tak to jsem nějaká dezinformovaná... Já měla za to, zme jsem četla de fakto totéž o obou! Tak to já si ho radši zkusím, moc díky za upozornění :)

      Vymazat
  3. Lightscapade mě láká taky, jenom sehnat MAC v ČR za rozumnou cenu, když člověk nebydlí v Praze... není to úplně žůžo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, neštvi! Já, předsedkyně klubu heroinových princezen, okázale ignoruju všechno, co je naked a nude.. a teď mám pocit, že nějakou tu Naked chci!! :o)))) asi trojku.. ještěže jsou tak drahé..
    A jediný Catrice stojan v blízkém okolí mi zrušili.. :o(

    OdpovědětVymazat