Počet zobrazení stránky

pátek 10. ledna 2014

Vánoční dárečky, část 2.

Ahoj, ahoj,

jako další v řadě jsem slíbila článek o dvou vánočních balíčcích od dvou velmi výjimečných dam, které shodou okolností bydlí ve stejném malém městečku. (Zajímalo by mě, jestli už se seznámily...? ;))

První z nich není nikdo jiný, než "naše" eM!

Balíček dorazil těsně před Vánoci a našla jsem v něm...




  • Maybelline Color Tattoo v odstínu Eternal Gold
  • Rimmel rtěnku v odstínu 180 Vintage Pink
  • Essence tvářenka z letní edice Sunkissed
  • Gabriela Salvete lak na nehty z kolekce Stars v odstínu 01 Lila
  • Angle brush
  • Vanilkový balzámek na rty by eM 
  • Peelingové čistící patlátko na čuminku (to je prosím oficiální název výrobce) by eM
  • 4 minimýdla by Š.I.V.A.
  • Limetkové mýdlové srdíčko (schované v balíčku pod mýdly)
...a 3 balíčky smetanovách Miňonek, které miluju! Než jsem se stačila dokochat svými dárečky, Andrew už do sebe ládoval druhé balení. Moc mi toho nenechal :-/

Druhý balíček je od mé neméně úžasné kamarádky Pavlínky a díky ní mám Vánoce tak trochu na etapy :)

Pokochejte se:







  • Alverde sada tří vánočních másel - to bylo překvápko! Četla jsem toho o nich hodně, ale že je dostanu jsem vážně nečekala :)
  • Skin 79 textilní pleťová maska
  • Boží sněhulákové přání
  • P2 odlakovač v tužce
  • Lucy Minerals oční stíny v odstínu Lavender
  • Models Own lak na nehty
  • Essence rozjasňující perly z letní kolekce Me and My Ice Cream - tady se asi konalo největší jásání :) v létě jsem byla v ČR, ale nemohla jsem je sehnat, smutnila jsem, ale jakš takš jsem se s tím vyrovnala... a ona mi je ta potvůrka od léta syslila a dostala jsem je k Vánocům! No není úžasná?
  • Fialkové náušničky z křišťálové pryskyřice - úplně ťuťu!!
  • Balíček cukrátek
Tak řekněte, nejsou holky úplně fantastický? Takovejch darů, takhle moc hodná jsem teda loni rozhodně nebyla. Ještě jednou moc děkuju, udělaly jste mi ukrutnou radost :-*

Povězte mi - co vás zaujalo a o čem byste si rádi početli víc?

Mějte prima pátek a ještě lepší víkend!

x

3 komentáře:

  1. Ale byla hodná Romanka byla a moc :-D....Šmarjá ten Andy je mlsoun :-D, v příštím balíku okamžitě přibaluju další balení Miňonek a ještě extra pro Andyho :-)......Jsem zvědavá, co řekneš na to peelingové patlátko na čuminku hihi....no ten výrobce, je fakt praštěný, takové názvy tomu dávat !-D.....A já jsem zvědavá i na ty Lucy minerals, co jim řekneš, i na ty mydélka, bo ty jsem prostě nesplašila..a vůbec těším se na všecko...No jo, holky se tak oťukávaj na fejsbúku a ještě nebyly schopné se sejít - je to fakt náhoda jak blázen - že jsme z jednoho města!

    OdpovědětVymazat
  2. Legrační, jak je ten svět malý. :)
    Krásné dárečky jsi dostala, ty jsi opravdu asi vůbec ale vůbec nezlobila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teda jo, vzdavám se - já jsem hodná fakticky byla :) a všecko si to zasloužím! To aby si to náhodou někdo nerozmyslel a nevzal si ty dárečky zase zpátky :)
    eM, oťukávání se po zprávách je dobrý start ;) vy jste obě takový moje moje.
    Tobě budu povinně hlásit všecko, co ozkouším, neboj!

    OdpovědětVymazat