Počet zobrazení stránky

pátek 31. ledna 2014

Recenze: Chanel Perfection Lumiére

Ahoj, ahoj!

Po odhalení mých dekorativních lásek roku 2013 následoval naprosto logický dotaz: Jak je možný, že tím nej make-upem není Chanel?!

Dotaz zcela oprávněný. Po tom, kolik času a úsilí jsem věnovala vybírání perfektního make-upu (moje napínavá detektivka k nahlédnutí zde) by člověk čekal, že moje láska vyhraje i Beauty Awards levou zadní a s prstem v nose. Ale s odstupem času je všechno maličko jinak, než se na první pohled zdálo...


Vím, že jsem v tom článku, na který odkazuju, nakonec sáhla po něčem jiném, ale to byl fakt úlet a jakmile se mi vyskytla malá slevička, pěkně jsem si pro ten Chanel naklusala. Od té doby testuju a testuju a myslím, že po dvou měsících můžu už celkem zodpovědně říct, co si o něm myslím. Tak pěkně od začátku.


Ten pocit, když jsem si pro něj konečně došla, odnesla si ho k pokladně a zaplatila, byl super. Nebudu vám lhát. Ano, jsem povrchní nanynka, který dělalo moc dobře, když si pořizovala high-end make-up. Když si domů nesla tu elegantní černou krabičku zabalenou v hedvábným papíře. A vůbec mi to nevadí. Podle mě mít dobrý pocit z toho, že vlastníte něco, po čem jste dlouho toužili, a můžete si to dovolit koupit i bez toho, abyste pak až do výplaty museli jíst suchý rohlíky, je něco naprosto normálního, co zná každý z nás - ať už se jedná o kosmetiku, oblečení, šperk, doplněk do bytu či cokoli jiného. Andy bude mít ten pocit, až mu dovolím koupit si nový Playstation  :-P



Původně jsem měla zálusk na Vitalumiére Aqua, ale všechny vitalumiéří odstíny mají žlutý podtón a to je průšvih. Já prostě potřebuju lehounce narůžovělý - obzvlášť v zimě. Ozkoušeli jsme tedy Perfection Lumiére v odstínu č. 12 Beige Rosé. Seděl, držel, vypadal moc pěkně... Ale už tady mám jednu výtku a sice - nelíbí se mi, jak mají označené odstíny. Celkem jich mají v nabídce 14, 4 z nich se jmenují Beige Rosé, 9 se jmenuje Beige a 1 se jmenuje Ambré. To kdo tohle prosimvás vymejšlel?! Kromě jména mají teda ještě číslo, které určuje ten konkrétní odstín, ale já osobně si spíš zapamatuju název odstínu, než jeho číslo. Jako u mého oblíbeného laku na nehty od Barry M. Vím, že je to odstín Duchess, ale teď musím dohledat, že má mimo jiné i označení... TNP7. No prosim!


K balení naopak nemám jedinou výhradu a hlasitě chválím. Je z bytelného skla, má pumpičku (to já ráda, nesnáším šmatání do výrobků prsty a třeba Revlon Color Stay - nebýt na pleti tak příjemný, letí díky svému balení z okna rovnou), vypadá decentně a velmi esteticky. Žádné kýčovité zlaté víčko a podobné hlouposti. Někomu by mohlo vadit, že sklo je příliš těžké a ne moc praktické na cestování. Já ho ale nikam z koupelny nestěhuju, tudíž s tím nemám problém.


Jak voní? Hm... intenzivně. Nepopsatelně. Trochu parfémově. Mně docela dost příjemně, i když sem tam v té vůni probleskne alkohol a to by si mohl skoro i odpustit.

Aplikace je jednoduchá, k nanášení používám štětec Hakuro H51 a během chviličky je hotovo. Má střední krytí a v případě potřeby se dá dobře vrstvit. Malé flíčky a breberky mi ale bez problémů zakryje už v první vrstvě. Finiš nemá ani matný, ani vyloženě lesklý - pleť je po něm přirozeně zářivá.



Kde je tedy u mě problém?

1. Vysušuje mě!!! Mě, která má pleť spíš mastnější a bojuje s černými tečkami, pupínky a ucpanými póry! Použiju ho pár dní v kuse a konec... šupinky, mapy, blé. Používám pod něj různé krémy - lehčí, hutnější a nic nepomáhá. A to tady nemáme žádnou drastickou zimu s teplotami hluboko pod nulou!

2. - a to není problém make-upu samotného - koupila jsem ho v listopadu, byl to můj zdaleka nejsvětlejší make-up, a od té doby jsem vybledla natolik, že i tenhle je na mě tmavý. Nechápu, štve mě to a uznala jsem to až když mi to řekli dva lidi nezávisle na sobě. GRR!!!

Tak takhle já jsem se svým miláčkem dopadla. No, počkám si na jaro, a třeba se pak náš vzájemný vztah zase trochu vylepší. Teď ho každopádně ukládám k zimnímu spánku a nahrazuji kolegou od Revlonu, který jsem si koupila ze vzteku a zatím to vypadá, že jsem udělala velmi dobře. Asi bych se měla vztekat časteji :)

Máte někdo zkušenosti s make-upy od Chanelu, ať už Vitalumiére Aqua nebo Perfection Lumiére? Zklamali jste se někdy v dražším výrobku, od kterého jste si hodně slibovali?

Mějte se príma a nezapomeňte se zúčastnit narozeninové soutěže! x



29 komentářů:

  1. No, ani sa nedivím, že ťa vysušuje, veď je totálne nacpaný silikónmi + parfum + celé chemické laboratórium. Ja som mala rada Vitalumiere Aqua, ale bolo to o tom istom, po čase ma začal strašne sušiť a robiť červené fleky - pretože je navyše plný parabénov. Milujem Chanel, ale mohli by konečne začať ísť s dobou a nedržat sa zubami nechtami chémie.Takže toľko k tomu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě předem vůbec nenapadlo hledat složení a teď si za to nadávám. Hodně by mě to varovalo. Spíš jsem si říkala, že to bude určitě složením lepší, než třeba ten Bourjois, co mám. Jsem to ale... naivní slečna!

      Vymazat
  2. och tak to je aka skoda :(

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ech, to je mrzuté.. A jo, to se občas stane, že člověk čeká zázrak a on nepřijde a pak zase naopak - asi jako s tím Revlonem... Nějaká rychlovka nebo nákup bez většího rozmyslu mile překvapí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jó teda. Revlon zatím válí, jsem zvědavá, jak dlouho mu to vydrží. Doufám, že minimálně ještě mesíc, než zas vyblednu natolik, že už na mě make-up nebude existovat...

      Vymazat
  4. To je škoda, jinak vypadal tak sympaticky, už jsem si říkala, že ho chci... A potom bác, vysušuje... No, třeba se to po zimě zase zlepší... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...do té doby, než se opálím a bude na mě moc světlý :-(

      Vymazat
  5. No tak já čekala ty pomyslné fanfáry, ale jak píšeš už Tvoje top výrobky mi naznačily, že s tím Chanelem je něco jinak...Já mám furt vzorek Aqualumiéru doma, a ještě jsem ho nezkoušela :-) asi proto, že Bourjois je nej....To vysušování je prostě fakt tím složením, tam není ani zbla ani jediná pidimini složka, která by kůži maličko hydratovala - je to opravdu čistý silikonový koktejl, zírám, něco takového jsem od Chanel nečekala, dyť ho furt všude chválí - všecky ty lumiéry....Ale určitě ho schovej, možná na léto bude fajn, já třeba v létě mám příšerně mastnou pleť a MU třeba nemůžu, tak hledám nějaký lehoučký tónovák.....Pusu Ty moje Bledulko! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem fakt tele, vůbec jsem se na to předem nekoukla a ani mě to nenapadlo. Hanba mi! Příště budu chytřejší :) A jinak myslím, že na léto pro mě taky nebude, protože to budu opálená a budu zas moc mít třeba ten Bourjois 52! Ironie :-/

      Vymazat
  6. Ja si ho koupila v lete a ted ho taky vubec nemuzu nosit bo mi dela uplne to same:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj to mě mrzí. Nevím, já to prostě nechápu. Jaké pleti by tenhle make-up vyhovoval?

      Vymazat
    2. Kdo vi. Mozna funguje jen v lete jednou za cas aby si na to plet nezvykla heh

      Vymazat
    3. Perfektní marketing. Jen tak dál! :D

      Vymazat
  7. Já teda taky valim oči na to složení... Ne, že bych byla úplně naivní, žádnou přírodu jsem nečekala, ale co je moc, to je moc, ne?
    Kdo byl ten druhej, kdo Ti řek, že je tmavej? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, už potřetí, ale Tobě to sem napíšu - vůbec mě nenapadlo koukat předem na složení. Věděla jsem, že to nebude moc dobrý, ale zase jsem si myslela, že bude mít třeba něco pečujícího, víc pigmentů... nevim.
      Jenny... a to už je co říct! :D

      Vymazat
    2. Jakto, že to už je co říct? :)

      Vymazat
    3. Páč Jenny není kosmeticky příliš zdatná. Maluje se zhruba jednou za týden až dva a nedavno se divila, že když se nalíčí, tak by se večer měla pak taky odlíčit, že se to jen tak samo neodstraní z toho obličeje... :)

      Vymazat
    4. Nééééé!!!!! :D Pomoc! Tak to jí musíš dát pořádnou školu! :)

      Vymazat
  8. :(( né! No a taky se divím tomu složení, jako že to není příroda jsem věděla, ale trošku lepší by to být mohlo.

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem si pořídila vitalumier aqua a zprvu jsem ho milovala a pak jak když utne, začal mi lézt do porů a vypadám v něm jaknějaká mařena z horní dolní, co nemá doma zrcadlo.... a štve mě to tedy velice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Meduňko! A máš nějaký oblíbený make-up? Takový, co nezklame? :)

      Vymazat
    2. ANO! Nevzdávejme to a hledejme dál! :-D Nekonečná cesta po supermakeupu... Já si dělala zálusk na ByTerry, ale taky si nejsem jistá - ty máš Romčo výhodu, že můžeš aspoň zkusit někde odstín a nastudovat (!!!) složení - tady prd. Zatím tedy budu pokorně vyčkávat u minerálního a Korres tónovacího...
      P.S. - Ale stejně je to od nich podlé!!! grrrr

      Vymazat
    3. By Terry... ach... taky jsem po něm toužila, než jsem viděla tu cenu! :) Pak jsem usoudila, že bych měla mít rozum a od té doby ho jen okukuju, když se dostanu do obchodu, kde ho mají, pokochám se, ale už tak moc po něm netoužím. Romča už teď bude pilně studovat složení. Předem. Přísahá na holej pupek, protože s tím Chanelem se teda vystrestala... A ten Korres - oni ho nějak všichni hrozně chválí... u nás Korres je, ale tónovák ne :-/ a kupovat zajíce v pytli se mi nechce...

      Vymazat
    4. Kores tónovák si můžeš vyzkoušet u mě, nebo odeberu vzorek. Ale i ten nejsvětlejší je na mě teď tmavý. Na léto by ale mohl být fajn (teda jako naše léto, tady totiž v létě svítí sluníčko a člověk se docela opálí). :-P

      Vymazat
  10. Vy manželovi musíte dovolit, aby si mohl koupit nový Playstation? To jste nemyslela vážně, že ne?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasto, přítel je naštěstí natolik rozumný, že si uvědomuje, že horší čas na nákup hračky za £400, tj nějakých 12 000,- by si vybrat nemohl a že důvod "protože Steve si ho koupil taky" není dostačující :) Jen je potřeba mu to občas trochu připomenout :) Jakmile to bude trochu reálnější, půjdu ho s radostí kupovat s ním :)

      Vymazat
  11. Hmmm, chtěla jsem si pořídit (na votoči prodává slečna za 200 a v lahvičce zbývá polovina), ale jak čtu všelijaké recenze, tak se ani za tuhle cenu do něj nepustím :-(

    OdpovědětVymazat