Počet zobrazení stránky

úterý 3. prosince 2013

Bilance minulého měsíce - listopad 2013, II. část

Zdravíčko!

Tak tady ta slibovaná druhá půlka, tentokrát bez sáhodlouhého úvodu o tom, jak se mám dobře. 

Ale pořád se mám dobře. A doufám, že vy se máte dobře taky :)

Co přibylo do mých šuplíků, košíčků, taštiček a tak vůbec v listopadu?

No, je toho docela dost, ale na mou obranu - Romanka měla svátek, takže některý věcičky si nekoupila, nýbrž je dostala. Byla totiž moc hodná! Tak pěkně popořadě:

Tohle je celá hromádka - je dost podobná té spotřebované, že? S tím rozdílem, že spotřebovaná už trůní v koši, kděžto tohle je všechno krásný a nový a čeká mě s tím spousta dobrodružství! :)

Koukám teď, že je to nafocené úplně hloupě a na přeskáčku, ale v článku tomu zkusím dát alespoň nějaký řád a vytvořit "podkategorie".


OBECNÉ:

Deodoranty Pearl&Beauty, Nivea

Jeden velký, jeden kabelkový - momentálně můj nejoblíbenější deodorant. Neflekatí, příjemně voní a má celkem obstojnou výdrž.

Revitalizační suchý šampon pro blond vlasy, Pro:Voke - The Touch Of Silver

Pořád jsem měla Batiste, tak se mi zachtělo změny.

Rozjasňující sérum Skin Perfection, L'Oréal

Má vyrovnávat barevný tón pleti a rozzařovat. Koupila jsem si ho v nějakém pomatená smyslů a nejradši bych si za to hned nafackovala. O dva dny později mi totiž od ségry došlo...

Hyaluronové sérum, Nobilis Tilia

Zázračný to elixír, který z vás udělá instantní krasavici! Prej.

V BALÍČKU OD SESTŘIČKY pak byl ještě

Kondicionér, John Masters Organic

Femishea, Karel Hadek

Intimiss, Karel Hadek

Leciderma Shea Santal, Karel Hadek

Tonikum, Alverde

Balzámy na rty Crazy Rumors v příchutích: Banana Split, Pistachio, Bee My Honey a muž má u sebe ještě Limetku
Dva vzorky rtěnek, Just Pure Minerals

Na můj jásavý článek o zásilce se můžete mrknout tady

...a tím jsme se elegantně dostali k DEKORATIVCE. Já jen dodám:

Perfection Lumiére make-up, Chanel

Ach... tak jsem po něm toužila!

Color Edition 24h, Bourjois

"Color Tattoo" od Bourjois, které jsem recenzovala už tu.

To v Lushovém pytlíčku je pěna do koupele Amandopondo, kterou jsem dostala úplně nečekaně od známé. Jen tak! :)

A poslední grupou jsou VĚCIČKY Z NATURISIMA:

Poprvé v životě jsem odtud objednávala a asi to nebudu moct dělat moc často, nebo mě to zruinuje!

Odličovací a čistící balzám, balance me

Na ten se těším!!! Ale zatím stojí ve frontě a čeká, než dopotřebuju jeho předchůdce.

Pleťový krém Divine Light, Herbfarmacy

To v modrém kolečku je rozjasňovač Star, ale zaboha nemůžu najít tu krabičku a nepamatuju si značku. Doplním, až si vzpomenu.

Čistící pleťová maska, Caudalie

...a tím to končí! 23 celkem, ale jak jsem už psala - něco byly dary, takže za ty se provinile rozhodně necítím. Vlastně víte co? Já se necítím provinile vůbec za nic :)




Fotky jsou viditelně lampičkové, za to se omlouvám a pokusím se to napravit... třeba chodit dřív z práce, abych mohla fotit věci na blog :)

Zaujalo vás něco z novinek? A co vy? Nakupujete nebo spíš čekáte, co vám Ježíšek nadělí?

Mějte se krásně!

x

P.S. Zájemci o modré stíny Bourjois a Skin Perfector - hlašte se!

6 komentářů:

  1. Všechno chválím, krom té Nivey, jak to, že Ti nedělá fleky a mně jo? :-/ A těch rádoby Color Tattoo od Bourjois je mi strašně líto už od samostatnýho článku (taky jsem si na ně brousila zuby), myslela jsem, jaká to nebude pecka... a vono tohle. Nějak jsem ale z článku nevyčetla, cos pod ně vlastně dávala za bázi?

    Jinak, syslím poslední dárky na Vánoce a doufám, že někdo někde postupuje obdobně a skupuje aspoň část toho, co jsem si přála já. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě dělá Nivea fleky? Mě vůbec (naštěstí). Nejvíc mi flekatěl ten Dove příšernej modrej.

    Stínů je mi taky hrozně líto. Bylo to pro mě takový "konečně změna, po půl roce stejného líčení každý den se trochu odvážu" - a houby :( já nejsem velkej přítel bází a s pudrovými stíny ji ani nepotřebuju, všechno mi drží dobře. Přesto vlastním a sem tam vytáhnu jednu od Avonu, co mám. Já vím, že od ní žádný zázraky čekat nemůžu, ale právě jsem vycházela z toho, že obvykle báze není třeba. Sakryš, já chci stíny, co drží samy od sebe, ne abych na ně zkoušela kdejaký fígle, abych je přesvědčila...

    Věřím, že na Tebe s vánoční kosmetikou taky někdo myslí ;) těším se na ty povánoční články typu "tak tohle všechno mi Ježíšek přinesl, jupí!" :)

    OdpovědětVymazat
  3. No není důvod se cítit provinile Zlatíčko, nákupy a potažmo investice fakt krásný - ovšem ten Chanel to všecko přebil :-)).....sakra a kde jsem zas byla, když jsi recenzovala CT Bourjois? jdu na ně okamžitě...Hele stejně si myslím, že jsi strašně rozumná nakupovačka kosmetiky :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, asi budu muset popohnat sestřičku, aby se činilla :-) a podobně mne obdarovala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. těšíme se na článek o Chanelu :) a na další článek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nový článek už je! Skolila mě nemoc, tak se mi to trošku protáhlo... :(

      Vymazat