Počet zobrazení stránky

úterý 12. listopadu 2013

Seznamte se: REN

Ahoj, ahoj!

A je to tu! Moje poprvé s kosmetikou REN. Tolik chvály jsem na ni četla, tak dlouho jsem se na ni chystala... a tady je! Cestovní balení tří poměrně univerzálních produktů... přibalené jako dárek k časopisu :) Jestli mě něco na Anglii baví, pak jsou to jejich dárky k časopisům. 

1. Dárky občas bývají takového rázu, že mi zůstává rozum stát (REN, Benefit, The Body Shop, Estée Lauder, Clinique, Nails inc., balance me,...)

2. Ať je dárek jakýkoli, cena časopisu se nemění. Stojí pořád stejně - s dárkem či bez.

Když jsem v říjnovém vydání Glamouru objevila sadu REN - prostě jsem musela. I přes říjnovou výzvu a zákaz nakupování... neodolala jsem.

Ale co vlastně o kosmetice REN víte, hm? Kde se bere, co je zač?

No, upřímně - nevíme toho moc. Víme, že vznikla v roce 2000 v USA, ale tím to tak končí. Žádná dojemná story dámy otrávené nabídkou drogerií, která se rozhodla vyrábět vlastní přírodní kosmetiku - pro sebe a své známé, samozřejmě - a všichni si její produkty zamilovali a ona zázračně zbohatla, protože její výrobky se začly samy od sebe prodávat po celém světě. Ne, nic takovýho. 

Víme, že REN netestuje na zvířatech. Palec hore!

Taky víme, že produkty REN neobsahují strašnou spoustu věcí a já přísahám, že jsem se to snažila přeložit, ale bohužel... a tak jsem povolala na pomoc jednoho fešného chemika a tady to máme! Doufám, že tomu všechny budete rozumět (povinně!).

REN NEobsahuje syntetické vůně, minerální oleje, petrolát, sulfáty, syntetická barviva, látky živočišného původu, parabeny, glykoly a diglykoly (např. propylenglykol), polyethylenglykoly, polypropylenglykoly, močovinu, diethanolamin (DEA), triethanolamin (TEA), kyselinu para-aminobenzoovou (PABA) a další syntetické složky chránící proti slunci, alifatické uhlovodíky, ftaláty, fumaráty, elastomery, poloxamery, styreny, vinyly, polymerní kvarterní amonné kationty (polyquaternium), syntetická chelatační činidla, nylon, nitrily, nitráty, látky uvolňující nitrosamin, bromáty, fluor, hliník, oxid hlinitý. Tak!

A cože bylo součástí sady?

Evercalm Global Protection Day Creme, 10ml
Vita mineral Active 7 Eye Gel, 3ml
Evercalm Gentle Clensing Milk, 10ml




Evercalm Global Protection Day Cream, 10ml

Denní krém s poměrně hutnou konzistencí, spotřebovalo se ho na jedno namazání celkem dost, ale nemastil a bleskově se vstřebal. Hezky voněl, dobře se roztíral, pleť po něm byla na dotek moc příjemná. Vlastně nemám, co bych mu vytkla. Nic. Vůbec nic. Přesto z něj ani neskáču dva metry do vzduchu. Byl... fajn. V pohodě. Nenadělal mi žádnou paseku, ale ani mi pleť nijak nevylepšil. Zkrátka neurazil, ale ani nenadchnul.
Hrozně moc bych o něm chtěla říct něco dobrýho, myslím, že by spoustě lidí mohl vyhovovat velmi! Ale já jsem prostě nějak... rozpačitá.

Složení: Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, Camellia Oleifera Seed Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Myristyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Glucoside, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Triheptanoin, Oryzanol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Phenoxyethanol, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Oil, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Oil, Bisabolol, Calendula Officinalis Flower Extract, Laminaria Ochroleuca Extract, Cassia Alata Leaf Extract, Pueraria Lobata (Kudzu) Symbiozome Extract, Carbomer, Sodium Hydroxymethylglycinate, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Cinnamomum Camphora Linalloliferum (Ho Wood) Leaf Oil, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Oil, Limonene, Citronellol, Geraniol, Linalool, Tocopherol.

REN: Evercalm Global Protection Day Cream

REN: Evercalm Global Protection Day Cream

Vita mineral Active 7 Eye Gel, 3ml

Zato na oční gel mám podstatně ucelenější názor.
Na obalu pro jistotu ani nepíšou, k čemu je dobrý a co má dělat. Lišáci! Tudíž to nemůžu vyvrátit. Mně ale nedělal nic krom toho, že chladil. To bylo po ránu příjemné. Nicméně hydratace, mizení vrásek a kruhů pod očima, vypnutá a překrásná pleť kolem očí, Romanka jakožto svěží patnáctileté pískle... ne. Nic se nekonalo. Naopak jsem měla pocit "nedostatečné výživy"... nebo jak to nazvat. Prostě jsem byla ráda, když jsem se vrátila zpátky ke svému zcela nepřírodnímu Clinique All About Eyes. Ten pocit při prvním namazání s Clinique poté, co jsem odložila gel od RENu, byl k nezaplacení.

Složení: Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Zostera Marina Pectin, Arnica Montana Flower Extract, Laminaria Digitata Extract, Carbomer, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Phenoxyethanol, Panax Ginseng Root Extact, Faex (Yeast) Extract, Rumex Occidentalis Extract, Gynostemma Pentaphyllum Leaf Extract, Sodium Hydroxymethylglycinate, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Potassium Sorbate.

REN: Vita mineral Active 7 Eye Gel

REN: Vita mineral Active 7 Eye Gel

Evercalm Gentle Cleansing Milk, 10ml

Nad tímhle čistícím mlékem moje srdce zaplesalo. Čistící mléka já ráda. Ale po pár použití jsem získala podobný pocit jako u pleťového krému. Takový... nijaký. Vlastně je s ním všechno v pořádku, dobře odlíčí, nevysušuje, je maličko hutnější, než bych ráda, ale zásadní problém to není. Ale ta jiskra tam nepřeskočila. Prostě ne. Já nevím, co je se mnou špatně, mléko i krém mi přijdou vlastně dost v pohodě, ale... zárověň ve mně vzbuzují pocit, že někde existuje něco mnohem lepšího. "Něco", s čím budu mít krásný vztah a budem se mít rádi až na dno lahvičky.

Složení: Aqua (Water), Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Caprylic/ Capric Triglyceride, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Myristyl Myristate, Glycerin, Ribes Nigrum (Black currant) Seed Oil, Phenoxyethanol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Oryzanol, Bisabolol, Sodium Hydroxymethylglycinate, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Citric Acid, Tocopherol, Xanthan Gum, Limonene, Linalool, Anthemis Nobilis Flower Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Foeniculum Vulgare (Fennel) Fruit Extract, Citronellol, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Anthemis Nobilis Flower Extract, Cinnamomum Camphora Linalloliferum (Ho Wood) Leaf Oil.

REN: Evercalm Gentle Cleansing Milk

REN: Evercalm Gentle Cleansing Milk

REN: Denní krém, oční gel, čistící mléko

REN Zleva: Denní krém, oční gel, čistící mléko

Vůně: Krém a mléko voní stejně, jemná vůně růží, která se ale změní na sladký pomerančový květ ještě než se stihnu rozčílit.
Oční gel pak podle mě nevoní nijak.

Suma sumárum: Oční krém néé, ten mě tedy nepřesvědčil. Krém a mléko jsou ... fajn. Lepší výraz pro to prostě nemám. Nemám jim co vytknout, ale zároveň mě nenadchly natolik, abych si je pořídila znovu. Ani v cestovních baleních ne.

Co vy a REN? Vyzkoušely jste? Co bych si měla pořídit dalšího, aby mi to tu zkušenost vylepšilo? :)

Mějte se krásně!

x

P.S. Na stránkách www.renskincare.com - když najedete kurzorem na tu horní barevnou lištu, ve který je vepsáno REN, v místě kurzoru se objeví motýlci!! :)

P.S.2 Asi zítra dojdu omrknout ELLE s benefitími lesky na rty - Hoola, Coralista a Dandelion :)

P.S.3 Kdo z vás šel na web RENu podívat se na motýlky?


10 komentářů:

  1. šla jsem se podívat na motýlky, jsem si úplně jistá, že je to moje vina... a žádný se mi neobjevil.

    jinak úplně se musím smát, jak to tady čtu tu recenzi. já jsem tedy od REN skoro nic ještě nezkoušela, takže mluvím z takové předané zkušenosti... REN je totiž prý jakoby hlavně neutrální. prostě nedělá žadný wow efekt, nic, co by tě přimělo si říct, tak tohle se mnou bude až do smrti. prostě tohle REN neumí. spíš je takový nicmoc, jako jo funguje, ale možná je někde něco lepšího. ale při dlouhodobém používá prý vždycky tak nějak zjistíš, že je prostě nejlepší, protože dělá to, co by měl dělat. jen tak nenápadně pečuje o pleť. naprosto ji nedráždí, je hypoalergenní, není po něm žádná reakce a ten wow efekt, kdy se zamiluješ, prý přijde třeba po pár měsících. nebo půl roku. že prý najednou stojíš v drogérce a chceš si koupit něco nového, ale stejně se vrátíš k REN, protože byl super.

    říkali mi to takto dva lidi, osobní zkušenost zatím nemám, ale chystám se. každopádně tahle recenze potvrzuje minimálně polovinu tohoto REN paradoxu. a taky z toho vyplývá, že REN dělá vzorky naprosto zbytečně.

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím prosím ať se fofrem přihlásí někdo, kdo tam motýly má! Jinak budu já za blázna, kterýmu lítaj motýli tam, kde nemají!

    Tyjo, to co píšeš by vysvětlovalo mnohé! Ale co ty lidi přiměje k tomu, aby to vůbec používali tak dlouho? Já mám ve sedm okolí jednoho člověka s wow efektem - přirovnává efekt toho denního krému k efektu hyaluronového séra od Nobilisu. Ale pokud je to jak píšeš, ty vzorky by byly vážně k ničemu...

    OdpovědětVymazat
  3. Mám motýly! Musíte totiž zavolat: "Na, mota mota mota, na!" A jsou tam! ;)
    (Anebo máme ty halucinace v rodině...)

    OdpovědětVymazat
  4. Motýlky taky vidím, takže v rodině to asi nebude... :D
    Taky jsem někde četla, že Ren se vlastně projeví až po nějaké době (ale to je takové to "jedna paní povídala"...)
    Ale vzhledem k tomu, po čem všem moje pleť poslední dobou dělá co nemám, a pokud to tak půjde dál, tak krém, který vlastně nedělá nic moc, na druhou stranu ani nic moc nepokazí, mi bude milejší než spousta jiných...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že budou super pro někoho, kdo je vyloženě cíťa a skoro nic nesnese. Ale já snesu docela dost a ten wow efekt tam chci! :D

      Vymazat
  5. Já mám motýly já já!!!!! :-DD A to jsem ani nemotala a ni nevolala !-).....Holky asi jsem s Váma do rodiny :-)
    Hm, tak to jsem byla docela zklamaná, ale asi bych věřila i tomu, co psala trb, že REN není na wow efekty, ale na slušnou péči, což ze vzorku poznat nejde, ovšem, když cítíš nedostatečnou péči, tak to není vončo, hlavně u těch očí teda...ale složení jako dobrý, poprvé kde nevidím, v první řadě vodu a alkohol viz krém a oční krém....
    Já bych asi u REN zkusila nějaké to sérum, jak jsme se bavily, nějakou tu echt čistou a intenzivní péči :-)
    Hernajs, ale já chci Vaše časáky, do našich daj leda levný Rimmel nebo tak....bych asi v UK kupovala časáky pořád :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po péčích, sérech a podobných jsem už včera pokukovala (i když teda nevím proč :)). Ty vzorky asi byly dobrý na to, že člověk zjistil, že to fakt nedělá neplechu, nezhoršuje pleť ani nic podobného. Ale když má třeba člověk pupínky a koupí si nějaký kosmetický přípravek, obvykle čeká, že mu pomůže se těch pupínků zbavit, žejo.

      Vymazat
  6. Já tedy nesouhlasím!!! Po prvním použítí REN jojobového peelingu (nic takového jsem neměla několik let (když nepočítám "hmoty" od Lushe) jsem měla ple´t ... prostě úplně novou, cizí, úžasnou na omak! No a pak detox maska - to je dvojice! Nevím, kdo z nich funguje líp, obvykle použiju jedno a následně druhé, tak těžko říct. Ale oboje miluju, mé poměrně citlivé a problematické (přesto už né mladé) pleti dělá dost dobře.
    Ten dlouhodobý účinek ale může být jinde - třeba u toneru, to je třetí výrobek, co mám, a tam nedovedu říct, jestli to něco dělá nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle jsou asi 3 poslední výrobky, jaké bych od REN chtěla:-) Mám od nich cca 10 věcí a všechny miluju a budu kupovat opakovaně, tak tohle je trochu zklamání. Zároveň díky za varování před nimi

    OdpovědětVymazat