Počet zobrazení stránky

pátek 1. listopadu 2013

Bilance minulého měsíce - říjen 2013

Ahoj, ahoj,

tak jsme se dočkali... říjen i se svojí proklatou výzvou, je pryč a je na čase zhodnotit, jak jsem si vedla.

Přiznám se bez mučení, že jsem výzvu zas tak nežrala a brala jsem ji spíš jako... hmm... doporučení? Poňouknutí? Něco, díky čemu jsem si měla uvědomit, že nepotřebuju tuny přípravků a že spotřebovávat zásoby, co mám doma, je vlastně fajn?
Pro mě to nebylo dogma. Nebrala jsem to jako "nesmíš si koupit absolutně nic a pokud to porušíš, dáš si deset dřepů a pět koleček kolem baráku. A budeš se stydět. Hodně stydět!" Ve finále jsem se tedy snažila krotit v nákupech, používat, co mám doma, spotřebovávat vzorečky a cestovní balení... a myslím, že mi to šlo vlastně dost dobře. Plusem je, že jsem se konečně přestěhovala k příteli (velká událost, prosím fanfáry) a už nemusím mít všechno dvakrát - odličovač, toner, krém, šampon... prostě všechno! Teda chápejte - já ještě pořád mám všechno dvakrát, ale už jen jednu koupelnu, tudíž jsem docela solidně vybavená a to, co mám, by mi mělo na chvíli vystačit.

Co jsem tedy minulý měsíc vypotřebovala?

4x vzoreček BB Cream:

Signature Real Complete B.B. Cream, Missha

Středně krycí, příjemný na pleti, narozdíl od jiných asijských BB má SPF "jen" 25. Byla jsem z něj docela příjemně překvapená, jeden vzoreček jsem měla na dvě použití a žádnou neplechu mi na ksichtíku neudělal.

Snail Nutrition BB Cream, Skin 79

Těžký, olejovitý a celkově úplně nepříjemný BB krém s tím proslulým šnečím slizem a SPF 45. V našich klimatických podmínkách? Vážně? Tohle už mi nesmí na ksicht!

Ideal Flawless Skin Loving Beauty Balm, Avon

Jako vtip dobrý. Četla jsem na něj i pozitivné recenze, ale ti, co je psali, podle mě nikdy BB ani nic podobného neviděli. Nekryje to, nehydratuje to, nedrží to... Tak co s tím?

Super BB Tripple Function, Skin 79

SPF 50... ??? Krytí nic moc, výdrž taky ne. Moc mě neoslovil.

Luminous Live Aura CC Cream, Tony Moly

Tady jsem trochu rozpačitá... čekala jsem tragédii a hrůzu a - nic takovýho se nekonalo. Krém sám o sobě je bílý s mikrokapsulkami, které se na pleti zabarví, podobně jako BB krém od L`Oréal. Odstínu mé pleti se přizpůsobil skvěle, středně kryl, vypadal přirozeně, vydržel celý den... SPF 30 mi sice přijde trochu příliš, složení projistotu nepíšou vůbec (ale moc bych tomu nefandila) nicméně překvapil mě vážně dost příjemně.

Grapefruit Glow Sauna Masque, Montagne Jeunesse

Samohřejivá pleťová maska s grapefruitem a kiwi - moc příjemná, voňavá a dokonce i s viditelnými výsledky. Zatím nejlepší maska od MJ, jakou jsem zkusila.


Deodorant Invisible for Black and White, Nivea

Docela funguje, ale smrdí, blé. Už ho nechci.

Suchý šampon, Batiste

Od minule žádná změna, pořád je "prostě fajn".


Šampon, Peter Thomas Roth
Kondicionér, Peter Thomas Roth

Recenze tady


Šampon Citron, Honey and Coriander, Crabtree and Evelyn
Kondicionér, Citron, Honey and Coriander, Crabtree and Evelyn
Sprchový gel, Citron, Honey and Coriander, Crabtree and Evelyn
Tělové mléko, Citron, Honey and Coriander, Crabtree and Evelyn

Na všechny 4 výrobky bude recenze brzy... a nevím, kam se mi z fotky ztratilo to tělový mlíko :-/


Tea Tree Exfoliating Cream Wash, Superdrug

Já na ty peelingy zas tak nejsem, vím, že to pro tu pleť není žádná výhra, tak si kupuju už jen malý balení, kdyby mě to náhodou popadlo, tak abych měla něco po ruce. Tenhle byl ale dost fajn, zrníčka měl úplně jemňoučká a obsahoval tea tree, peprmintový olej a aloe vera a měla jsem z něj "dezinfekční pocit" :)

Hydratační pleťový krém Sébium Hydra, Bioderma

Už druhý vzoreček tohohle krému, jen mi tentokrát voněl úplně jinak, než ten první :D Ale pořád moc příjemně. Bohužel jsem z něj ale měla docela dost mastný pocit, když jsem ho použila o maličko víc, a špatně se vstřebával, přestože je určený na mastnou pleť. Přitom já tenhle pocit u krémů obvykle nemívám, i když použiju krém na smíšenou, normální nebo klidně i sušší pleť. Divný, ne?


Taky jsem díky stěhování objevila pár věcí, které vím, že už nikdy nepoužiju, rozhodla jsem se je přestat světit doma a mají svojí speciální hromádku. O těch ale až příště, teď mám před sebou ještě jednu maličkou hromádku, ano, správně, toho, co jsem si přecejen i přes to omezení nakoupila.

Čtyři Lushoviny:

Balistika Lord Of Misrule

...která byla naprosto boží a o které jsem psala už tady

Čistící roláda Herbalism

alias Moje znovunalezená láska. Článek zde, jen upřesním, že voní nejen jako bylinky, ale taky trochu jako starej chleba.


Čerstvá pleťová maska Cupcake

Tak tady v tom jsem zcela nevinně, ten jsem totiž vyhandlovala za pět prázdných černých kelímků.
Recenze bude.


Pleťový peeling Sea Salt

Chtěla jsem si po dlouhé době ozkoušet, co na tuhle brutalitu můj čumáček řekne.


Kondicionér s arganovým olejem, DGJ Organics

Trochu jsem zpanikařila, jakmile mi došel můj American Cream a hnedka si koupila kondyš nový. Pravdou ale je, že jsem ho ještě ani jednou nepoužila :)


Sada tří cestovních balení výrobků značky REN:

Evercalm, Gentle Cleansing Milk
Evercalm, Global Protection Day Cream
Vita Mineral, Active 7 Eye Gel

Sada byla součástí časopisu, který sám o sobě stál £2, s touhle sadou pak... pořád £2! Musela jsem zjistit, co všichni na tom RENu mají :)


A to je, věřím, za minulý měsíc všechno. Závěrečné srovnání nesmí chybět, tentokrát je to tedy 16:8. 16 ubylo, 8 přibylo. To jde, ne? :) A co vy a vaše bilance a výzvy?

Mějte se parádně!

x

10 komentářů:

  1. Tak co? Co na ní (REN) všichni maj??? Máš na ní taky něco? Nějakej ustálenej názor na tyto 3 věci? :-D Neznám ani jeden z těchto, ale stejně se obávám, že nejlepčejší je maska a peeling + možná ty ultradrahý séra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ní? REN je holka??? :) Já furt říkám ten REN. A co na něm lidi mají nevím. Já zůstávám neutrální. Díkybohu za to! I když na masky a peelingy jsem taky slyšela chvalozpěvy. Jenže... kup si to, když to stojí takovejch peněz a ani nevíš, jestli Ti to bude vyhovovat, žejo.

      Vymazat
    2. Myslela jsem na NÍ, na tý opěvovaný kosmetice :-). Jasně, že to musí bejt holka. Detox maska udělá dobře každému ucpanému póru, to je víc než jisté. Jojoba zas každé pleti - bez výjimky prosím! Účinek patrný již při smývání :-P.

      Vymazat
  2. Jéé, dovezeš mi tu masku, prosím? Tady jsem ji nikdy neviděla. A jsem velmi zvědavá na recenzi těch věciček od Crabtree and Evelyn.
    (Btw. Všímáš si, že dneska jsem hodná jako andílek a vůbec nerejpu? ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bejt Tebou, moc bych se nechlubila tim, že jsi na mě hodná jen když něco potřebuješ :-P

      Vymazat
  3. Na všechno jsem zvědavá. A pěkná spotřeba... :) Je hezké, žes výzvu tak nežrala, ono je to stejně pro člověka příjemnější, když si z toho jen něco vezme. (Ovšem to někteří, a já zejména, neumíme... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, Tvůj článek byl super, se spoustou z toho, co jsi napsala, jsem se ztotožnila a teď třeba nemám chuť nakupovat drogerkovou dekorativku jen proto, abych toho měla hodně a mohla to střídat, jak se mi zachce. Vždyť jsem stejně nudná a nestřídám to! Tak si radši pořádín něco "pořádnýho", než abych experimentovala a pak zjistila, že půlka je stejně na prd, není pigmentovaná, nedrží...

      Vymazat
  4. Jé šikulka, sjednocená koupelna a pořádek v ní - smekám. S tou výzvou jsem to měla obdobně jako Ty, tak trošku mě uchránila od toho, abych odešla z drogešky s další rtěnkou ve slevě a s laky na nehty - to jsem fakt zvládla :-). Jinak ten citron od Crabtree mňam, všecko co je citronový miluju, však víme. REN chci taky...a s tím Herbalismem, já si pořád říkala co mi to připomíná - a ono chleba starý :-))
    No já teprvá bilancovat budu, sama jsem na ty svoje misky vah zvědavá :-D. Pa Zlatí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, snažím! Přecijen už jsem dospělá, zodpovědná, víš jak :) Ty jsi taky holka šikovná, pěkně se držíš a zasloužíš pochvalu :)
      Taky Ti Herbalism připomíná starý chleba?! Mě hrozně! :D
      Tak šup šup, bilancuj, už se těším :)

      Vymazat