Počet zobrazení stránky

úterý 22. října 2013

Apivita: Čistící mléko s medem a heřmánkem

Moji milí,

už i já spadám do blogerské kategorie "trpím nedostatkem světla pro fotografování", a tudíž svůj Lipstick Tag zase odkládám a místo toho sahám do hlubin foťáku a lovím fotky poněkud staršího data.

Došlo mi, že jsem ještě nikdy nikdy nikdy nenapsala o tom, čímže se vlastně odličuju, tak dnes poprvé na blogu...

Cleansing Milk Honey & Chamomille 3in1, Apivita
250ml, £13

Odkaz zde: Apivita

Čistící mléko, o kterém jsem chtěla napsat už dávno, ale můj vztah k němu se mění jako počasí. Začlo to totálním nadšením a euforií - z toho, že jsem objevila něco nového, že to má super konzistenci, že je to jemňoučké jako pohlazení a že to má prima složení.
Nemám po něm mastný pocit na pleti, ta je spíš taková heboučká a hezoučká.

Asi po měsíci jsem ho začla nenávidět, protože je opravdu tak jemňoučké, že už to snad víc nejde... a odličuje dost bídně. Každý večer jsem při odlíčení spotřebovala OSM vatových tamponků (rub, líc, různě jsem ze přehybala a obracela, abych je využila co nejvíce) a pořád jsem se stavem svého čeníšku nebyla spokojená... pořád by bylo co odličovat. Jakože já jsem člověk, co obvykle věci spotřebovává, pokud nejsou dokonalé, nedá se nic dělat, prostě se nějak doplácám a pak si koupím něco, co mi vyhovuje víc (to mám asi po mamince), v případě tohohle mléka jsem měla chuť ho rovnou prohodit oknem a dojít si do drogerky pro nějakou Niveu. (Slyšíte tam tu urážku? To pohrdání?)

Ve finále jsem to ale vyřešila šalamounsky, mléko používám jen na odlíčení očí, se kterým celkem problém nemá. (Voděodolné nebo nějaké superdržící líčení nepoužívám.) A už ho mám zase docela ráda a skoro mě mrzí, že je ho tam jen na dně... Né kecám, jsem za to docela ráda a už mám dva potenciální favority, které by ho mohly nahradit.



Složení: 

Aqua**, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Ethylhexyl Palmitate, Olus Oil, Cetyl Esters, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Lauryl Glucoside, Camellia Sinensis Leaf*, Mel* Extract, Lavandula Angustifolia* Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower* Extract, Propolis Extract, Panthenol, Xanthan Gum, Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Oleate, Butylene Glycol, Tocopherol, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Propylparaben, Parfum, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Linalool , Hexyl Cinnamal

**Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea water
* Certified organic cultivations





Co vy  a Apivita? Znáte? Máte něco? A spokojenost? U nás se dá koupit ve velkém Marks&Spencer stejně jako spousta dalších príma značek. Kdo ten článek minul, tady malé připomenutí a nakouknutí to M&S: Návštěva v Marks&Spencer

A tady můžete okouknout sortiment: Apivita

Mějte príma den!

x

6 komentářů:

  1. Ahoj Romčo. Na Apivitu jsem zatím ještě nenarazila, v ČR přece jen ten Marks není tak bohatě vybaven, aspoň teda v Budějicích a Libe, a to, co tam je, mě až zas tak neláká. Jendou jsem dostala od potenciální tchýně balíček s kosmetikou Marks&Spencer, jakože pěnu do koupele, krém na ruce a tak, vypadalo to docela hezky, akorát mi to vůbec nevonělo a ani nemám vanu, takže jsem si nechala akorát sprcháč. No byl to normální sprcháč, žádný nadšení neproběhlo, tak mě ani ten Marks &Spencer v ČR neláká. Ale věřím, že v UK bych neodolala :)
    Jinak momentálně používám od Ryoru tu jejich dvoufázovku a jsem spokojená, má to skvělej poměr cena/výkon, takže si jí asi koupím i příště. Měj se hezky! P.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky! :) tak u mě je zas problém s tou dostupností Ryoru. Kosmetika M&S se přiznám, že mě vyloženě zas tak neláká, ale přinejmenším není testovaná na zvířatech. Čekala bych jak píšeš - neurazí, ale ani nenadchne. Pro nenáročné ale může bylt fajn :)
    P.S. Kdo kupuje lidem pěnu do koupele, když ví, že dotyčný nemá vanu?! :)) já jsem vycvičená z Lushe a každýho se ptám "máš vanu?" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek to byl hezkej, ale trošku mimo :)

      S dostupností Ryoru v UK je to jasný, ale je to škoda, docela bych uvítala nějaké recenze, protože mě poslední dobou začal bavit (i kvůli ceně...), ale skoro nikde jsem se o něm zatím bohužel nedočetla.

      Vymazat
  3. Rendy z Ordinary Life. U té jsem viděla už několik článků o Ryoru :)

    OdpovědětVymazat
  4. To neznám, tedy na značku už jsem v článcích narazila, ale dostupnost u nás nic moc. Něco by se mi ale asi líbilo. Jen asi zrovna ne toho, na mléka mě moc neužije. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě novinka, v M&S dosud nepotkán (a myslím, že se jen tak nedočkáme), což je celkem škoda, protože ač tahle konkrétní věcička se mi líbila jen do pohledu na složení, některý jiný věci od značky by mohly být fajnový. No, tak nic, necháme si zas zajít chutě... Díky za osvětu, jsem zas o jednu značku moudřejší :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat