Počet zobrazení stránky

pátek 27. září 2013

L`Oréal Rouge Caresse

Ahoj ahoj,

Docela mě překvapily články o nových rtěnkách a lescích od L'Oréalu, kterými se to na blozích poslední týdny jen hemží. Pečující rtěnky Rouge Caresse... jako TY rtěnky Rouge Caresse? Jak mi s výběrem jedné z nich pomáhala ségra před rokem a půl? Jako TA rtěnka Rouge Caresse, která je mojí historicky první spotřebovanou rtěnkou a která se za pár dní objeví v mém bilančním článku?? Tak o téhle novince vám dneska něco povím... 






Ale vy už stejně tušíte, že nebudu pomlouvat, když už jsem práskla, že jsem jí vypotřebovala. Kolik z vás už vypotřebovalo rtěnku, hm? Já teda nevím jak u vás, ale u mě je to jev zcela ojedinělý a měla bych si to zapsat do deníčku. Že spotřebuju balzám na rty, to chápu, ale rtěnku prakticky vždycky stihnu před vypotřebováním ztratit. Nebo mě přestane bavit. Nebo zjistím, že mi vlastně zas tak nevyhovuje. Nebo je moc výrazná, tudíž není na každodenní nošení, tudíž jí mám dlouho a tudíž jí mám obvykle ještě vyšší šanci ztratit. A nebo... A nebo... A nebo... Důvodů jsou stovky. 

U téhle mě neomrzelo vůbec nic, pěkně jsem si ji střežila a používala kdykoli, kdy mě "pouze balzám" nebavil. Podle toho taky vypadá, otřískaný obal (původně moc hezký - přijde mi, že L'Oréalu ty obaly fakt jdou), opatlané víčko a samotné barvy tak na jedno - dvě poslední nalíčení, kterými jí řeknu sbohem... 

A čímže mě tak dostala? Proč jsem si ji tak oblíbila? 

1. Barva

Odstín 101, Tempting Lilac. 
Nádherná chladná starorůžová s fialkovým nádechem. Žádné třpytky se naštěstí nekonají. Jde mi perfektně k pleti a nejlíp kupodivu vypadá v kombinaci s hnědým líčením očí a tvářenkou Vivo Cinnamon Glow (článek).



2. Hydratace

Rtěnka je měkká, hodně krémová, nezalézá do vrásek ani nezvýrazňuje šupinky a naopak krásně hydratuje. Ano, na úkor výdrže, jako všechny hydratační rtěnky, ale mně to zas tak neva :)
Na rtech působí moc příjemně, nezasychá a jemně se leskne. 

3. Univerzálnost

Dá se nosit naprosto kdykoli a kamkoli. Já s touhle rtěnkou více méně začínala, nechtěla jsem být moc nápadná, ale chtěla jsem vypadat hezky a upraveně, což se mi díky ní povedlo.

4. Vůně

Boží, nádherná, nertěnková, spíš ovocná a vlastně úplně nepopsatelná.

Teď, když je pomalu čas udělat mojí milé pápá, přemýšlím, co dál. Jestli jít na jistotu a znovu lovit v podobných vodách nebo jestli se pustím do dalšího bádání... No, asi se pustím do bádání, přestože je tahle rtěnka super, já jsem mrcha promiskuitní a přelétavá a ráda zkouším nové věci. 

Pokud máte už některá tyhle rtěnky ozkoušené, budu ráda, když se podělíte o své dojmy. Taky vás nadchla jako mě? No a pokud ji ještě nemáte... uvažujete o ní?

Omlouvám se za kvalitu fotek, tentokrát je to vážně bída...

Mějte se prima a krásný víkend!

x


5 komentářů:

  1. Tak jo, budu je muset minimálně omrkout a promyslet si to. Zatím se u nás ještě neobjevily, ale měly by brzy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. "A čímže mě tak dostala? Proč jsem si ji tak oblíbila?
    1. Protože jsem ji vybírala se sestrou!"

    OdpovědětVymazat
  3. Je to jasný, až mě zas chytne nemoc, jdu si koupit túdle rtěnku, překrásná věcička, i ten odstín, no jó vona ta ségra má vkus, co :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem je aspoň očumněla v drogešce, Tvůj odstín neměli, což mě nepřekvapuje, ale líbili se mi dva takové lehce podzimní, jen ta cena....takže čekám na velké slevy :-)....a neboj proklínat Tě nebudu :-D

      Vymazat
    2. Kolik u vás stojí? U nás £7,99 :(a myslím, že jsem v žádným blogerským článku ten můj odstín neviděla. To je škoda. Ale vy tam u vás stejně máte ty odstíny celý pošahaný. Třeba ty lesky mají úplně jiný názvy. Mě se moc líbí Romy, což je u nás studená růžová, ale u vás je korálovo oranžová. A tu studenou růžovou máte pod jiným názvem...

      Vymazat