Počet zobrazení stránky

středa 31. července 2013

Tag: Jedno slovo

Tak jo, už i já. Jednoslovný tag je tu. Udělá z toho někdo někdo nějaký psychologický profil a řekne mi, co to o mě vypovídá?

1.
 Tvoje vlasy? Zmatek

2. Oblíbená věc? Župan

3. Sen z minulé noci? Nic

4. Oblíbené pití? Piňacolada

5. Vysněné auto? Q7

6. Místnost, ve které se nacházíš? Obývák

7. Tvůj strach? Bezmoc

8. Co bys chtěla být za 10 let? Spokojená

9. S kým jsi strávila včerejší večer? Rodina

10. Co nejsi? Normální

11. Poslední, co jsi dělala? Pekla

12. Co máš na sobě? Plavky

13. Tvoje oblíbená knížka? Larson

14. Poslední, co jsi jedla? Vajíčka 

15. Tvůj život? Nevyzpytatelný

16. Tvoje nálada? PMS

17. Tvé léto? Busy

18. Kdy ses naposledy smála? Ráno

19. Nejoblíbenější víkendová činnost? Výlety

20. Tvůj počítač? Zaprášený

21. Pivo? Blé

22. Zima? Blééé

23. Dovolená? Aktivrelax

24. V čem spíš? Nahá

25. V tvé posteli? Drobky

26. Láska? :)

7 komentářů:

  1. Hezké. :) (To je jednoslovný komentář... :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje stručnost mě okouzluje, to já bych asi jednoslovně nedala, jsem užvaněná baba :-). Tak Q7 jó :-), Larson - souhlas, bezmoc - totální souhlas, PMS - to mi vykládej, župánek, j,j,j...

    OdpovědětVymazat
  3. Není to lehké, taky jsem to zkusila a dalo mi to zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem ráda, že nejsem jediná kdo spí jako ty...s drobkama v posteli a nahá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D je to daný jménem? :))

      Vymazat
    2. No moc nás se stejným jménem neznám, ale můžu udělat anketu :D

      Vymazat