Počet zobrazení stránky

čtvrtek 25. července 2013

Co je nového IV.

Ahoj, ahoj!

Tak jsem si myslela, jak tenhle měsíc nebudu mít o čem psát, protože vlastně pořád hrozně šetřím, a ono se mi to zas nějak zvrtlo. Na druhou stranu - pořád by to mohlo být mnohem, ale opravdu mnohem horší!

V ČR jsem měla v plánu nakoupit si serepetiček mnohem víc. Strááášně jsem toužila po těch rozjasňujících perlách od Essence z kolekce Me and My Ice Cream a minimálně po dvou odstínech Stars od GS. A taky po tom červeným toniku od Alverde. Ale vzhledem k tomu, že kasu držel Andy (a byl celkem nekompromisní), měla jsem holt smůlu. Tyhle dvě mastičky jsem si ale prosadila - nejspíš proto, že jedna je pro mě a druhá pro mého drahého.

Lnicová mast, Dr. Popov
50ml, 75,-

Ta je pro Romanku.

Rakytela, Dr. Popov
50ml, 95,-

Ta je pro Andyho.


Tyhle dvě věci jsem si pořídila úplně neplánovaně a ani moc nevím, co mě k tomu vedlo. Asi myšlenka, že jsem prd vizážistka bez konturovacího pudru a většího výběru barev korektorů. Vždycky jsem se chtěla naučit konturovat a dospěla jsem k závěru, že teď nastal ten správný čas a je třeba posunout mé dovednosti o level výš. Měla jsem domluvené líčení kamarádky na focení, cestou jsem při přestupu na autobus měla půl hodinky čas, tak jsem se mrkla do drogerky... Už jsem se svým nákupem stála ve frontě, když na mě dolehlo to "uvědomnění" a já si řekla "Nebuď blbá, neutrácej za kraviny, co nepotřebuješ!"... a šla jsem obě věci vrátit. Než jsem ale došla zpět k regálu, ozvalo se to druhé já, které říkalo "A coby ne? Udělej si radost! Aby ses mohla naučit něco novýho, potřebuješ k tomu vybavení!" a tak jsem se otočila na podpatku a zamířila zpátky k pokladně. No, ale řekněte - není ta Sleek paletka prostě nádherná?

Duo konturovacího pudru a rozjasňovače, odstín 884 Light, Sleek
14g, £6,49


Set korektorů a rozjasňovače, odstín Porcelain - Beige, Makeup Academy
11g, £3,50


No a tohle duo stínů - tak to už vůbec netušim, jak se mi přihodilo. Tak nějak si vzpomínám, že jsem byla po událostech posledních dnů smutná a naštvaná a celá takový sklíčená... a šla jsem se do Marks&Spencer podívat po nějakým krému na redukci diskolorací v obličeji. Stojan se slevami? No, tak se mrknu, co tam maj, žejo... nad tím člověk ani nepřemýšlí, ke stojanu se slevami ho vede nějaký přírodní zákon. Něco jako gravitace - té se člověk taky neubrání ani kdyby sebevíc chtěl. Tyhle stíny jsem okukovala už když se objevily jako sezonní novinka, ale od první chvíle jsem si byla celkem dost jistá, že by mi vůbec neslušely... Jenže jsem právě ve fázi experimentů (včera jsem na sobě měla dokonce bronzový a zlatý stíny!) - a k tomu sleva z £8,50 na £5... a najdenou jsem byla z obchodu venku a ty stíny jsem měla v kabelce!?!?!?! Taky se vám takovýhle výpadky paměti stávaj? A až je teda zkusim a zjistim, že mi nesluší, dostane je Evinka, už to má slíbený :D

Oční stíny, odstín Rosewood, Autograph
gramáž neuvedena ani na produktu ani na oficiálních stránkách, £5


No a pak ty tři laky, o kterých jsem psala už TADY. A je to všecko.

Tak to nebylo zas tak zlý, ne? Jo, když se to tak vezme, jsou to "zbytečnosti"... ale aspoň už nejsem tak smutná :) (Neměla bych si koupit nějakou pěknou rtěnku? Už mi to chvíli vrtá hlavou... No, asi budu muset, protože moje milovaná bude příští měsíc ve spotřebovávacím článku.)

A co vy? Jak jste na tom s nákupy za červenec? Hoďte mi do komentářů odkaz na vaše novinky, ať se taky pokochám.

Mějte se báječně, já pádím na letiště vyzvednout si maminku a hnedka zítra ráno odjíždíme kempovat do Walesu! Strašně se těším, tak doufám, že to tady společně těch 12 dní ve zdraví přežijem :)

Páá!

x


3 komentáře:

  1. Lnicová mast je super, jsem s ní spokojená, už čeká na recenzi :-) Jinak pěkně sis pokoupila. Já jsem nenakupovala vůbec(kromě dvou laků od GS Star - ty jsem tam nechat nemohla) - taky se snažím šetřit...

    OdpovědětVymazat
  2. Duo od Sleeku vypadá moc hezky.

    Já jsem si pokoupila o něco víc, ale už taky šetřím: http://svetpodles.blogspot.cz/2013/07/kosmeticke-novinky-u-me-doma.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeju ať si s mamčou užijete....! No jo, když kasu drží chlap, to je pak na nic i u nás...Já se ale musím pochválit, protože jsem nakupovala méně než minulý měsíc (pocit viny). Jo samozřejmě GS Stars, to už víš a nějaké přírodní pečování (článek bude bilanční :). Jinak paní vizážistko prosím Tě o radu, mohla bys mi někdy až budeš mít čas napsat do mailu, co bys mi doporučila za make-up foundation s vysokým SPF nějak u mě tato potřeba vyplynula, jak jsem četla komentáře "dříve narozených" u sebe a fakt nevím odkud začít, ale nechci si koupit to nejdražší - celkově na make-upy nejsem a Ty jsi velká šikulka rozumíš tomu, já ani nevím na co bych použila ten konturovací pudr :-), ale stíny jsou krásné. Tak hlavně, že už nejsi tak smutná - je třeba se potěšit!!! Napsala a mazala do drogerky :-DD. Papa užij si krásný víkend!

    OdpovědětVymazat