Počet zobrazení stránky

pondělí 1. července 2013

Co je nového III.

Krásné první červencové ráno přeji :)

Jako na začátku každého měsíce jsem tu se svými kosmetickými novinkami. Cca první tři týdny jsem se vážně hlídala, nekupovala téměř nic a jen šetřila... a říkala si, jaká jsem hodná holka a že jdu fakt do sebe. Pak mi v práci začaly prázdniny, já se trochu nudila, sem tam zašla do města, nějakou drobností si udělala radost, do toho jsem měla narozeniny, vyhrála jednu giveaway... a tak se to nějak nastřádalo, no. Navíc když si po čtvrt roce zas smíte lakovat nehty, tak je třeba toho pořádně využít,  že? A když máte doma jen podzimní a zimní barvy á la 50 shades of red, musíte si pořídit i něco letnějšího, to dá rozum... Takže jako rozumné ženě mi do sbírky přibylo šest nových laků (bože, tomu se mi ani nechce věřit!)


Collection 2000: 60sec Hot Looks, odstín 67 Desert Rose (výsledek akce "Nakupte zboží značky Collection 2000 za £3,99 a dostanete lak zdarma") - nechápu, co mě to popadlo koupit si lak v tomhle odstínu, ale na nehtech vypadá pěkně a ani z něj nejsem moc nesvá :)

NYC: Expert Last Nail Polish, odstín 190 Long Time Lavender, který není levandulový, ale prachsprostě růžový!

NYC: z nové řady Foil Explosion, odstín 013 Aqua Mystic - to byl výsledek nátlaku mého muže, který si myslí, že většina laků, co nosím na nehtech, je divná a měla bych zkusit nějaký modrý. I přes moji doměnku, že v modrých a zelených odstínech v kombinaci s mojí světlou pletí vypadám jako by mě po měsíci vytáhli z rybníka, jsem se hecla a modrý lak si koupila! A ne jeden...
(Oba NYC laky jsou výsledkem akce 2 za £3.)

Avon: Nailwear Pro+, odstín Blue Water Lily... vypadal na obrázku moc hezky fialkově. Kdybych se zamyslela, asi by mi došlo, že to BLUE v názvu odstínu tam není pro nic za nic. Navíc to má zlatý shimmer. Cožpak jsem se už dočista zbláznila?!

Gabriela Salvete: odstíny 109 a 114 dárek k narozeninám od mé drahé eM :) (aneb teď už je to 52 shades of red :))


Illamasqua: Light Liquid Foundation, odstín 133 - měla jsem dlouho zálusk na jeho brášku Skin Base Foundation 3.5, ale když mi tenhle zlevnili z £27 na £15, rozhodla jsem se ho risknout. 


Collection 2000: Konturovací tužka na rty, odstín 4 Pink - něco, co absolutně nepoužívám a nepotřebuju, ale koupila jsem si to, abych dostala ten lak, žejo. Dává to smysl?

Collection 2000: Metallic Cream - krémové oční stíny v odstínu 3, Rock n Rose


Collection 2000: Supersize Fat Lash - řasenka v odstínu 3 Black/Brown - že je vlastně hnědá jsem jsem všimla až po týdnu používání, ale celkem mi to neva :) Má fajn kartáček, neslepuje řasy a jsem s ní docela spokojená.
(Oba produkty v akci 2 za £5.)

Model Co: Fibre LashXtend řasenka - o té bych možná časem napsala něco víc :)

Avon: Colour Style rtěnka v kabelkovém balení, odstín Rose Light - naprosto nádherná rtěnka, moc příjemná na rtech, nosím ji skoro denně




The Body Shop: Eye Colour - oční stíny v odstínech 26 Shell Pink a 32 Chocolate
Eye Shimmer - zářivé oční stíny v odstínech 01 Silver a 04 Copper
- narozeninový dárek od Body Shopu, byla jsem z nich ale tak nadšená, že jsem se vrátila a pořídila ještě dva odstíny do soutěže :)

A jak to tak vypadá, zdárně jsem se prokousala dekorativkou a jde se na "ten zbytek".


Saloos: Bio kokosová péče Caffe Latte - výhra v giveaway u S., ještě jednou děkuji! Přítel je z něj snad ještě nadšenější, než já :)

Saloos: BioKarité balzám na nehty - další z dárečků od eM :-)


Superdrug: Tea Tree pleťový peeling - miniaturka, 30ml - můj hon na účinný pleťový peeling pokračuje. Tenhle ale aspoň voní jako tea tree a tudíž funguje alespoň z toho psychologického hlediska a mám pocit, že je antiseptický a přinejmenším mi neublíží.

Marks&Spencer: Pure Moisture Plus Treatment Mask - hydratační pleťová maska, ze které mám trochu smíšené pocity a zatím nevím, co si myslet...

Montagne JeunesseSamozahřívací pleťová maska s grapefruitem a kiwi. Doteď jsem si z masek od téhle firmy vyloženě na zadek nesedla, ale ještě to nevzdávám.


Skinfood: 2x rýžová a 2x cukrová pleťová maska (+vzorečky BB a CC krémů) - nějak mě ta asijská kosmetika začla zajímat, ale snažím se jít na to opatrně.


Elegant Touch: dvoufázový odlakovač bez acetonu, který by měl chránit a vyživovat přírodní nehty. Že by odlakovač chránil a vyživoval nehty... no, myslím, že už jsme dost velké na to, abychom věřily na pohádky, ale tak si říkám, že to snad aspoň bude "menší zlo", než to, co jsem používala doteď.

St. Ives: Meruňkový tělový peeling, dárek od přítele - ještě neozkoušené

No a to je téměř všechno. Říkám téměř, protože jednu věc jsem nezmínila a tou je moje překrásná tužka na oči od Holika Holika v odstínu 8 Pink Topaz, kterou jsem si objednala, vyzvedla, čmárla na ruku, kde jsem se jí celý den kochala a... ztratila!!! Už jsem prohledala všechny kabelky, šuplíky, skříňky - u mě i u přítele - a prostě neni. Dávám tomu ještě pár dní a pokud se nenajde, jdu si ji objednat znovu - jen se bojím, že až budu brouzdat na eBayi, nezůstanu jen u jedné tužky... Každopádně pokud máte jakékoli nápady, kde by mohla být, sem s nimi, já už jsem bezradná. (V lednici taky není.)
Uff... no, bylo toho tenhle měsíc nějak hodně, převážně dekorativka, tak doufám, že jsem vás moc nenudila. Ještě že netočím videa - to bychom tu byli do zítřka. Pokud vás něco z dnešního článku zaujalo a chtěli byste recenzi, určitě mi dejte vědět v komentářích.

Mějte se moc príma!

x











7 komentářů:

  1. Pěkné novinky :) Líbí se mi stíny The Body Shop a meruňkový peeling :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní novinky! Zajímala by mě recenze toho Illamasqua make-upu a peelingu od St. Ives. Tužky na oči se mi taky samovolně ztrácí, většinou je objevím po pár dnech na dně kosmetické taštičky, kterou jsem za poslední rok neměla ani jednou v ruce nebo hezky schované v šuplíku, kde žádná kosmetika není a koukám do něho každý den několikrát. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu si a recenze budou :) Vidíš, mohla bych se podívat ještě třeba mezi ponožky a tak. Jen mi vrtá hlavou, že ta tužka byla úplně nová cestou z pošty šla do kabelky a pak už nebyla... :-/

      Vymazat
  3. A není ta tužka u muže v autě? :-) I když já takhle podezřívala auto mého muže, že mi sežralo rtěnku, protože jsem ji tam naposledy použila a nakonec jsem ji našla po týdnu v kapse u kožené bundy - vzala jsem ji sebou na koncert,fakt nevím proč :)....Jinak krááásný nákupy - s těmi laky - možná Tě to utěší (možná ne) ale já jich taky nakoupila asi šest (přesně nevím, nechci to počítat :)...A říkáš, že to kafé latté je fajn? Pořád po tom pokukuju a nevím, jakou "příchuť" bych si vybrala..A docela mě zajímá jak funguje dvoufázový odlakovač. Papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, není! Tam už jsem se taky koukala! :D Před dvěma dny jsem ale našla pod sedačkou dlouho hledaný štětec na make-up...ehm... :)
      Hele, hele, Ty se vůbec s těma lakama neozývej - stejně je to především Tvoje vina, že jich mám tolik! Ale musim říct, že přestože je ten NYC růžovej, je fakt moc pěknej a skvěle drží. Jo a abys neměla velký očekávání a pak nebyla zklamaná - ten kokosák voní defakto stejně jako normální kokosák, já v něm moc žádný kafe necítím.

      Vymazat
  4. ta ceruzka to riadne nahneva :( aj mne sa to obcas stava akoby som mala doma skriatkov :)
    Inak super veci!


    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat