Počet zobrazení stránky

sobota 25. května 2013

Rimmel 60 Seconds - Never more!!!

Ahoj, ahoj,

mám v hlavě nápady na spoustu článků, ale z žádného nemám pocit jakože "tohle výrazně vyčnívá, o to se s vámi musím hnedka podělit". Ale včera jsem se tak vytočila, že to si prostě nemůžu nechat pro sebe. Historicky první lakovací a historicky první "hejt" je tady.

Před půl rokem jsem si na letišti koupila lak na nehty, abych si nějak vykompenzovala psychickou újmu z dvouhodinového zpoždění letu a zároveň se zabavila.

Rimmel 60 Seconds, odstín 320 Rapid Ruby
Sytě rudý lak, barva tak nádherná, až se srdce směje. Štěteček široký, zaoblený, nehtíky s ním nalakuju na jeden tah. Schnutí? Bleskovka, fofr, ani jsem nemrkla a bylo to. Perfektně kryje v jedné vrstvě. Potud všechno v nejlepším pořádku. A kde byl problém je asi už všem jasné. Výdrž. Jo. Než jsem doletěla do Prahy, už se mi na konečcích odlupoval! No, ale tak bylo to lakování v polních podmínkách, říkala jsem si, že příčin může být několik a chyba třeba není jen v laku... každopádně protože mám červených laků asi pět, nechala jsem tenhle odpočívat a přišla na něj řada zas až včera. Večeře s přítelem a jeho kamarádem, chtěla jsem se líbit, žejo. Tentokrát jsem přípravu nepodcenila, nehty pořádně odmastila, dala i base coat, což normálně moc nedělám, a šlo se. Nechala bych vás tipovat, jak dlouho mi lak vydržel bez hnutí, ale tohle by snad netipnul nikdo. Jednu hodinu. Ano, JEDNU! Defakto než jsem se dopravila na místo určení, už jsem měla na konečcích odloupnuté kousky. A než jsem dojela zpátky domů, vypadalo to, jako když ho mám na sobě minimálně čtyři dny...

No a aby toho nebylo málo, po odlakování jsem (i přes base coat) měla nehty i kůžičku kolem růžové až hanba. Naprosto ideální, pokud pracujete v pohostinství a ruce jsou často jediná část těla, kterou z vás zákazníci vidí :-/

Strašně mě to mrzí, protože štěteček, barva i rychlost schnutí jsou bezkonkurenční. Ale co z toho, když vám to nevydrží ani do předkrmu?




Máte někdo zkušenost s laky Rimmel z téhle řady? Jsou všechny tak hrozné, nebo jsem jen narazila na špatný kus/odstín?

Přeju príma víkend, já vyrážím na svatbu a děsně se těším! První britská svatba, vůbec netuším, co čekat :D No a na další se chystáme v létě. Miluju svatby! :)

x

8 komentářů:

  1. Ahoj Romanko..já jiné laky než od Rimmelu nepoužívám, hrozně mi vyhovují :) je pravda, že mám spíš Rimmel Lycra Pro než ty 60 Seconds..Lak vydrží až 8 dní úplně bez hnutí, barva krásně sytá a neodlupuje se. Pravda je, že jediná barva, která mě zlobí, je právě ta červená, kterou vždy musím přetřít ještě bezbarvým lakem (pak to ale drží zase krásně). Doporučuju vyzkoušet jiný odstín nebo přetřít bezbarvým lakem a hlavně to nechat dlouho zaschnout. Sice to má být za "60 sekund" suché, nicméně pak trvá ještě tak 2 hodiny, kdy není lak odolný vůči poškrábání atd. Nikola :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahoj Nikolko! :)) Já mám jeden Lycra Pro (od Peti Vondr. :)) a ten drží prima! Ale tenhle 60sec je prostě k ničemu :( Já vím, že laky doopravdy schnou několik hodin a snažím e na ně být hodná a opatrná :) i když tenhle na místech, kde se neloupal, tak byl fakt perfektní. No a nadlak ž je pro mě zas hrozný přežitek a obvykle na to nemám čas - nechávat schnout podlak, dvě vrstvy laku a ještě nadlak... to bych tím strávila celký den :)

      Vymazat
  2. Mám doma asi 3 laky od Rimmelu a takovýto problém jsem s nimi neměla. Mně zase nevyhovuje ten štěteček, na mé nehty je děsně široký a lakování s ním i dělá hrozný problém.. nevím kde je chyba, ale tvé rozčarování naprosto chápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že vyhovují všem, kromě mě :D Tak to vypadá, že nebude chyba v lacích :D

      Vymazat
  3. Ahoj Romčo, teda já zrovna Rimmel laky taky nemusím, i když se docela chválí. Mám doma jen 2 laky a to Lycra Pro, ale ta výdrž je o ničem, vůbec si netroufám vyjít bez vrchního nadlaku, který té výdrži hodně pomůže (od NYC) ale ani tak to není žádná sláva. Ale štěteček taky musím pochválit je opravdu dobrý, červená barvička mňam mňam, ale právě na takové barvě je vidět, každý "rýpaneček"...takže chápu, že Tě vytočilo, že lak nevydrží ani do předkrmu či přelet nad Evropou :)..eM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM :)
      já červenou miluju a lakuju jí snad nejvíc (a hrozně se mi líbí ten Tvůj buržoustí lak, slint!), ale tohle fakt neee... mám ještě světle fialový Lycra Pro a ten je fajn. No a nadlak... já jsem ostuda, ale skoro "nenadlakuju". Není čas, není čas!

      Vymazat