Počet zobrazení stránky

středa 1. května 2013

Májová koupelna

Zdravím všechny,

chtěla jsem napsat prvomájový článek nějak rozumně včas, ale nečekaně dvouhodinový pracovní pohovor a škaredá migréna tomu nechtěli. Nicméně pořád mi zbývá 50 minut do půlnoci, jsem konečně celkem provozuschopná, tak jdem na to :)

Májová koupelna by měl být první z pravidelných článků, které postnu začátkem měsíce a povím vám, co zrovna v mojí koupelně bydlí a co se chystám používat. Sice se to tváří jako "nechám vás juknout pod pokličku", ale ve skutečnosti to bude spíš článek pro mě, abych si udělala v koupelně pořádek, nechala venku jen ty věci, které vážně používám (a ne milion dalších) a z dlouhodobemjšího hlediska mi to dá alespoň nějakou představu, jak si stojím, jak moc toho používám atd.

Protože píšu zas z mobilu, budou bohužel fotky všechny asi neorganizovaně pod článkem, ale věřím, že se v tom vyznáte :)

ČIŠTĚNÍ PLETI

1. St. Ives, povzbuzující pleťový peeling, 30ml - prostě peeling
2. L'Occitane, andělikový čistící gel (přelitý do menší lahvičky) - nevím, jestli to něco dělá, ale hezky to voní a používám ho když chci mít pocit, že jsem se jako jó vydrhla
3. Karel Hadek, hydrofilní olej na odstranění make-upu, 200ml - super super, jen mě štve to nanášení na vlhkej tamponek a taky to, že je takovej hajsavej a rád se kazí
4. Karel Hadek, pleťové tonikum hřebíčkové, 200ml - prostě tonikum. Krásně voní a i přes malý obsah alkoholu mi nevadí jemně si s ním přetřít i oční víčka

PÉČE O PLEŤ

1. Mu London, levandulový pleťový krém, 30ml - takový můj znovunalezeneček. Dřív jsem ho zkusila a nic moc. Odložila jsem ho na půl roku, zase vyndala a teď si rozumíme mnohem lépe
2. Lush, Sacred Truth čerstvá pleťová maska, 75g - prima věc na mojí bláznivou pleť, která neví co chce
3. Karel Hadek, Intimiss intimní balzám alias můj noční krém, 50ml - miláček, k tomu snad netřeba cokoli dodávat :)
4. Clinique, All About Eyes oční krém, 15ml - jeden z mála očních krémů, který na mě není moc hutný a mastný - mám tu lehčí gelovou variantu
5. Lancôme, Génifique, "aktivátor mládí", 7ml - ten se ke mě dostal celkem náhodou, tak jsem se ho rozhodla testnout a lokálně ho používám na svoje megavrásky na čele

VLASY

1. Lush, I Love Juicy šampon, 250ml - ideální pro mastnější vlasy, já se k němu vrátila zas po dlouhé době, tak uvidím, co se mnou vyvede
2. Lush, American Cream kondicionér, 250ml - taky návrat po dlouhé době. Je to jeden z nej kondyšů, co jsem kdy měla, jediným problémem je u mě ta vůně... :-/
3. Alverde, avokádové máslo na vlasy, 200ml - z Magic Boxu od mé sestry, pilně testuju, zatím myslím, že toho moc nedělá.
4. Pro:Voke, Touch of Silver, twice a week brightening shampoo, 150ml - pořízený dneska, ale v koupelně už bydlí. Snad mi pomůže s tou mojí vytouženou blond :)

NEZBYTNOST

Balzámky Crazy Rumors - z původní sbírky zbyly jen tyto dva - anýz a pomeranč s hřebíčkem - nosím je s sebou pořád a už pokukuju, jaké kamarády jim pořídím :)

Asi si dovedete představit, že to je jen výcuc, používám toho víc, ale kdybych měla vypsat úplně všecko, byly bychom tu do června :) A příště už fakt budou ty parfémy ;) Co používáte vy? Shodnem se v něčem?

Krásný Máj!

X







12 komentářů:

  1. Jak přesně používáš to máslo?
    A beztampónkový mytí s odličovacím olejem jsi praktikovat nezkoušela? Mně to fungune báječně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávám ho na suchý vlasy, nechám hodinku až dvě a smeju. Já nerada věci přes noc, mě to otravuje. Na druhou stranu - možná to nedělá nějakej mega zázrak, ale s tím mým barvením teď by to bez něj bylo mnohem horší :)

      Vymazat
    2. A mě zas vyhovuje spíš tampónek, než to šudlat bez a pak to muset stejně umejt. Myslela jsem tím že to prostě nemůžu použít sedící v posteli těsně před ulehnutím jako třeba mlíko.

      Vymazat
    3. Já stejně musím jakejkoli odličovač ze sebe ještě smejt, takže to mi nevadí. Nesnesu ten pocit, že na sobě mám zbytky odličovače a na to ještě naplácám krém...

      Vymazat
    4. Já zbytky odličovače dočistím pleťovkou a na tu pak už krém s radostí naplácám

      Vymazat
    5. Mně přijde, že když se to neopláchne vodou, nikdy to nebude úplně úplně.

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na to máslo, protože mě zaujalo a zatím jsem četla dost rozporuplné recenze, tak nevím... :)
    Od Hádka už taky něco musím zkusit... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to máslo zezačátku fungovalo dobře, ale po nějaké době mi taky přijde, že už to nic moc nedělá... Ale dávám si ho na noc jako masku a myslím, že tím nic zkazit nemůžu. :) Plus dávám po umytí do vlhkých konců a jsou určitě trochu poslušnější, i když zázraky na počkání to nejsou, no...

      Vymazat
    2. Mě se to po umytí do konců nějak příčí... Nevím, přijde mi to, že je to musí zamastit, nebo aspoň pomoct k rychlejšímu maštění. Já nejsem velkej fanda ani olejů a tak...

      Vymazat
    3. Mně to k rychlejšímu maštění určitě nepomáhá - a že mně se vlasy samy mastí dost. Když se to dá jen do konečků, ani nevím, jak by k tomu mohlo dojít. Musí se jen malinko...

      Vymazat
    4. Já teď někde četla recenzi na to máslo, že si ho slečna dala maličko do konců a byly celý bílý a mastný - no tak ne, to já si nepředstavuju, že bych to udělala takhle. Ale stejně... Jako jsi říkala, žes měla mastný vlasy po Nuxe a musela sis je hned umejt. Mě tenhle pocit evokuje to máslo.

      Vymazat
    5. Evokuje... Ale nezkoušelas to...? Tak to zkus, a pak remcej.

      Vymazat