Počet zobrazení stránky

pátek 19. dubna 2013

Po dovolené

Omlouvám se za pauzu, částečně byla sice avizovaná dopředu, ale zároveň byla poněkud delší, než jsem čekala. Většina blogerek se při pauzách vymlouvá na školu, já se budu vymlouvat na dovču, absenci laptopu, takže všechno píšu na mobilu a momentální návštěvu kamarádky, se kterou trávím 24h denně :)

Články teď budou spíš kratší a trochu méně úhledné, ale až budu plně funkční, vynahradím vám to :)

Na dovče jsem byla na pět dní v kempu v jižní Anglii a byla to naprostá paráda. Málo lidí, protože je ještě před sezónou a my si užívali volna v partě šesti dospělých, tří dětí a psa. Dlooouhé procházky po pobřeží, každodenní koupání ve vnitřním vyhřívaném bazénu (to jsem v kempu fakt nečekala!) a každovečerní barbecue, ale taky anglické "deštíky" každou půl hodinu a vichřice taková, že Meluzína by si vyřvala hlasivky.

Přijala jsem to i jako dovču pro svoji pleť, která si oddych rozhodně zaslouží a takticky nechala naprosto veškerá malovátka doma a zabalila do kosmetické taštičky jen to naprosto nejnutnější.

Bylo toho dokonce míň, než bych u sebe sama čekala. Ségra by na mě mohla být pyšná ;)

Šampuk Seanik z Lushe
- naprosto ideálně zastoupí cokoli. Šampon, mýdlo na tělo i pleť (pokud si po něm čumičku samozřejmě hnedka namažete, protože dost vysušuje, ale když je nouze... :))

Kondicionér Happy Happy Joy Joy ze vzorečku, co jsem dostala v Lushi (na fotce není)
- nijak extra mě nenadchnul. Řešila jsem, jestli si pořídit ten nebo American Cream a udělala jsem dobře, že jsem se po experimentech s jinými značkami vrátila k AC. Je vážně silný a s mými jemňoučkými zacuchanými vlásky si poradí jedna radost. Jen jedna věc mi na něm trochu vadí - a teď se asi všechny jeho milovnice zděsí - a to je vůně. Na mě je strašně silná, skoro až bolehlavová.

Tangle Teezer - bez něj ani ránu :) většina z vás ví, o čem mluvím.

Nivea Pearl&Beauty deodorant - deodorant je jedna z věcí, která mi v přírodních variantách prostě nevyhovuje. Zkoušela jsem, snažila jsem se tomu dát šanci a nic. Já totiž nesnáším ani když se potím a "voním zpoceným deodorantem". Tenhle niveový je jediný, co má pro mě celkem přijatelnou vůni, která se přes den nijak nemění.

Intimiss, Karel Hadek - moje láska
Krém na holčenčí intim trable, který ale zásadně používám na pleť a když je třeba tak i na jakoukoli jinou část těla. Nejmultifunkčnější výrobek, který mám :)

Toaletní voda Mûre Sauvage z Yves Rocher
Jemná ostružinová toaletka na běžné denní nošení, kterou používám už léta. Je to taková ta "obyč" na běžné dny. Na "neobyč" dny mám svoje miláčky z Lushe, o kterých bych mohla sepsat nějaké povídání v jednom z následujících článků.

Ještě bych mohla doplnit balzám na rty - Crazy Rumors v příchuti Star Anise, ale to je taková samozřejmost, že ji snad ani není třeba zmiňovat ;)

Myslím, že jsem svůj minimalismus dotáhla k dokonalosti a jsem na sebe náležitě pyšná. Moje pleť se sice maličko zhoršila, ale přiznám se, že mi to zas tak nevadí a spíš mám ze sebe dobrý pocit, že jsem jí dopřála pár dní oddychu.

A co by byly vaše nezbytnosti, kdybyste jely kempovat? Bez čeho byste se neobešly vy?

Přidávám ještě dvě dovolenkové fotky a přeju príma den!

X





1 komentář:

  1. Tak Tě vítám zpátky z dovolené. Je fajn, že sis odpočinula i Ty i Tvoje pleť :) Teda z Tvého minimalismu bychom si na cesty měly brát příklad všechny....Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat