Počet zobrazení stránky

pondělí 15. dubna 2013

Neal's Yard Remedies - včelí krém na packy

Dobré ráno dámy,

já si užívám dovči někde v čudu, ale na blog jsem nechtěla zanevřít a tady je jeden předpřipravený článek.
Omlouvám se, pokud neodpovídám na maily ani nereaguju na komentáře... mě to prostě z mobilu někdy jde a někdy ne a nejspíš budu beztak většinu času komplet bez signálu...

Už je to dost dávno, co jsem se chlubila novým krémem na ruce od značky Neal's Yard Remedies, od té doby jsem pilně testovala (tak pilně jako už dlouho ne!).



Krém je z řady "Bee Lovely", která pomáhá zachránit včelky vymírající v důsledku používání pesticidů - v Británii rychleji, než kdekoli jinde ve světě. Do této řady patří celkem sedm produktů a 25p z každého z nich jde na včelí charitu. Proto mi není úplně jasný, proč krém zrovna z téhle řady dali zdarma k časopisu Marie Claire...? No, možná čekali, že se do nich lidi zamilujou a budou si je kupovat tím spíš.


A co na něj já?

Ach! Třikrát ach! Je boží...
  • Lehký
  • Výživný
  • Bez pocitu mastného filmu na rukou
  • Skutečně a reálně s těma rukama něco dělá
  • Má ÚÚÚŽASNOU vůni!

K té vůni se musím vyjádřit blíž, to jináč nejde... Mám ráda medové a včelí kosmetické záležitosti, ale ještě jsem se nesetkala s ničím, co by se medu nebo čemukoli včelímu vůní alespoň trochu podobalo. Tenhle krémík voní naprosto přesně jako medová plástev - taková ta, jak se z ní dělají svíčky - kombinovaná s pomerančem. Nemůžu se jí vynačuchat a i kdyby ten krém nedělal lautr nic, budu se s ním mazat už kvůli té vůni.

A na závěr složení:

Aqua (Water), Helianthus annuus (Sunflower) seed oil*, Bertholletia excelsa (Brazil nut) seed oil*, Cetyl alcohol, Cetearyl glucoside, Cetearyl olivate, Mel (Honey)*, Citrus sinensis (Orange) peel oil expressed*, Alcohol denat.*, Propolis extract*, Sorbitan olivate, Sodium hyaluronate, Camellia sinensis (White tea) leaf extract, Tocopherol, Xanthan gum, Potassium sorbate, Levulinic acid, Glycerin, Sodium levulinate, Citral, Limonene, Linalool.

Máte někdo zkušenost s čímkoli od téhle značky, nebo je to pro vás zatím velká neznámá? 

8 komentářů:

  1. Tahle včelí značka je opravdu pro mě velká neznámá, celkově mám ráda výrobky vonící jako med:), takže se Ti vůbec nedivím, že když si oblíbíš nějakou vůni, tak je to návykové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím spíš mám radost, že nejen voní, ale i pomáhá :) přemýšlím teď i nad něčím dalším z téhle řady :)

      Vymazat
  2. Také neznámá, občas po ní pokukuji na Asosu, ale spíš po obličejových věcech, ale krém na obličej by na zkoušku také stál za to...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Sestra" Martinka měla nějaké sérum ze vzorečku a chválila si ho, pokukovala i po velkém balení, ale jestli si ho nakonec pořídila, těžko říct...

      Vymazat
  3. Tak. Mně to teda po medu nevoní ani za mák. Cítím z toho jen ty pomeranče - jemňounce... Voní krásně, ale po plástvi ani památky. Ty už jsi asi dlouho k žádný nečuchala, co? :-P Voní mi vlastně skoro stejně, jako ten od Lavery, co jsem teď objevila.
    Jinak ovšem hlásím velkou spokojenost a provolávám Ti velké díky. ;)
    Vyživí, nemastí, voní a ke všemu krásně vypadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak. To promluvil někdo, kdo z peelingu Ocean Salt cítí králíkárnu - ale tu s těma malinkejma králíčkama! Že ano? :-P ale jinak jsem ráda, že jsi s ním spokojená stejně jako já :)

      Vymazat
    2. Ale no tak... Jsou věci, který se na veřejnosti nepropíraj... :-P Ale vedeš jedna nula, co na to říct. :D

      Vymazat
    3. Tak už se mi o tom i zdálo... Že k tomu furt čuchám a za každou cenu se snažím z toho cítit med a ono ne a ne a ne, budím se úplně zpocená a vyčerpaná. Uff.

      Vymazat