Počet zobrazení stránky

úterý 9. dubna 2013

Illamasqua

Dobrý večer dámy,

na úvod se omlouvám za malou změnu v programu. Chtěla jsem napsat o své Beauty School v Cardiffu, kterou pořádala Illamasqua a které jsem se zúčastnila v neděli. Nicméně jsem považovala za slušnost napsat pár řádek o Illamasce samotné... trochu jsem se do toho ponořila hlouběji a došlo mi, že tohle na pár řádek vážně není. Proto dnešní článek bude jen a pouze o značce Illamasqua a o Beauty School napíšu někdy příště.

Omlouvám se všem, které uráží mé skloňování, ale snažit se vytvořit všechny věty tak, abych s názvem Illamasqua nemusela vůbec hýbat, by vyznělo nepřirozeně a kostrbatě :)

Illamasqua - značka profi dekorativní kosmetiky, o které se v Čechách začlo mluvit teprve nedavno, ale  už si stihla získat srdce spousty dívek a dam. Možná z toho důvodu, že v ČR se zatím pořádně sehnat nedá. To je jak s chlapama. Něco se mi líbí - chci to. Je to těžce dostupné - chci to ještě víc. My s mužem bychom mohli vyprávět :)


Illamasqua - Body Electrics Collection


Ale co je vlastně ta Illamasqua zač? Kde se bere? Co o ní víme?

Popsat tuhle značku není vůbec legrace. Můžu říct, že:


  • se na trhu objevila poprvé v listopadu 2008 
  • název vznikl spojením slov "illusion" a "masquerade"
  • netestuje na zvířatech 
  • založil jí člověk jménem Julian Kynaston, který v té době neměl o nějaké kosmetice ani šajna 
  • jsou to malovátka primárně určena pro film a divadlo 
  • roste super rychle a má obchody v UK, USA, Austrálii, Německu, Chorvatsku a Spojených arabských emirátech
  • atd, atd...

...ale to je trochu nuda, ne? Jo, původně můj článek měl být v tomhle duchu - obecně informativní. Povrchní. Jenomže čím víc článků a rozhovorů jsem četla, tím víc mi docházelo, že Illamasqua si zaslouží víc, než jen "pár slov, aby se neřeklo". A taky jsem veškerý svůj dosavadní výtvor nemilosrdně smazala a začla znova.

Illamasqua

Každá kosmetická značka má svojí filozofii. Jedna propaguje netestování na zvířatech, ekologii, přírodní složky... další zase uplatňuje výsledky nejnovějších výzkumů, super hi-tech sloučeniny, které vás přes noc omladí o 20, 30 i více let. Jedna se zaměřuje na paničky z posh rodin, působí jednoduše, čistě, seriózně. Další zas klade důraz na hravost, barvy a snaží se uživatelky přesvědčit o tom, že make-up je vlastně legrace. Ale jak popsat filozofii a cíl Illamasqui? Defakto ve všech materiálech dominuje jediné slovo: self-expression. Vyjádření sebe sama, svého vlastního já pomocí make-upu. Buďte tím, kým chcete. Hranice neexistují.

Illamasqua - Throb Collection


Máte náladu pod psa a nejradši byste si nakreslily brutální tvrdou černou linku a nasadily výraz "Pokud na mě promluvíš, zemřeš"? Cítíte se sexy, svůdně a krvavě rudé rty by vaše sebevědomí jedině podpořily? Jenže jste zvyklé nosit tak maximálně světloučký stín, řasenku a na rtech trochu lesku? Vykašlete se na konvence, na svoje zvyklosti, na to, co řeknou lidi a naličte se podle sebe! Tak, jak se vy cítíte. Nebojte se jít až na samý okraj, odhalte svou temnou stránku, vyjádřete se! Ukažte, jaká jste.

Illamasqua

Illamasqua - Toxic Nature Collection

Tohle je přesně ten pocit, který z Illamasqui mám. Pro mě to není jen "ňáká kosmetika". Je fascinující, lákavá jako něco zakázaného, hypnotizující. Když jsem v létě náhodou narazila na jejich "flagship store" v londýnském Soho, o nějaké Illamasce jsem do té doby neslyšela, přesto jsem tam okamžitě zamířila. Černý obchod s kosmetikou ve všech barvách a odstínech, které si dovedete představit. Úžasné! Magické. Tajuplné. Doteď pomyslně mlátím hlavou do zdi, že jsem zůstala venku a asi patnáct minut jsem jen chodila kolem a zírala donitř oknem. Nakonec jsem si obchod opatrně vyfotila na památku a smutně odešla.

Illamasqua - I`m Perfection Collection

Za zmínku rozhodně stojí i fakt, že k Julianovi se ve vedení firmy v roce 2010 přidal Joseph Corré - syn Malcolma MacLarena a Vivienne Westwood, spoluzakladatel značky luxusního spodního prádla Agent Provocateur.

Julian Kynaston - to je ten pán, co za to všechno může

A protože je moderní, aby kosmetické firmy podporovaly nějakou charitu, ani Illamasqua není v tomhle pozadu. Jí vybraný projekt ale perfektně ladí s tím, jaká sama je a čemu věří. Podporuje totiž nadaci S.O.P.H.I.E. neboli Stamp Out Prejudice Hatred Intolerance Everywhere. V roce 2007 byla brutálně zbita tehdy dvacetiletá Sophie Lancaster a její přítel Robert Maltby z prostého důvodu - "vypadali jinak, než ostatní". Sophie na následky svých zranění zemřela. V důsledku této události Sophiina matka Sylvia Lancaster založila nadaci S.O.P.H.I.E., která se snaží šířit myšlenku, že nikdo by neměl být souzen (či jako její dcera odsouzen) za to, jak vypadá. Illamasqua má dva produkty s názvem Sophie - tvářenku a tužku na oči, jejichž koupí podpoříte nadaci. Můžete si koupit i náramek a nebo prostě na e-shopu přihodit k nákupu librovou položku s názvem "S.O.P.H.I.E. donation", kterou nadaci podpoříte přímo.

Illamasqua blusher - Sophie


A třešnička na závěr... Illamasqua ve spolupráci s pohřební službou Leverton & Sons nabízí něco naprosto nového a troufám si říci, že i dost šokujícího a kontroverzního. "The Final Act of Self-expression" - chcete být krásná i do rakve? Není problém... za cenu £450 se vás po smrti ujme školený vizážista a zkrášlí vás i na vaši poslední cestu... Jen si teda nejsem jistá, jestli si to s nimi musíte domluvit sami, když jste ještě naživu, nebo jestli to domlouvají pozůstalí ("Ona by si to tak přála...").
A že fakt nekecám, tady je odkaz: Final Act

Illamasqua - The Final Act


Co vy a Illamasqua? Je pro pro vás jen "jedna značka z mnoha", nebo je to něco výjimečného?
A jak se vám líbí jejich služba "The Final Act of Self-expression"? :)

Illamasqua - Toxic Nature Collection




Zdroj:
www.illamasqua.com









18 komentářů:

  1. Jsem jí fascinovaná. Škoda, že není více dostupnější a hlavně levnější :-D Každopádně toužím po tvářence, doufám, že jednou bude moje! Těším se na článek o Beauty School!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm... jak to říct... já bych od nich chtěla tak nějak všechno! :D A pak bych na lidech vytvářela taky takový kreace, jako jejich make-up artisti :) Mimochodem - jejich make-up, který na mě vypadal jako druhá kůže, perfektně kryl a je navíc bez silikonů a já na něj nemůžu přestat myslet.

      Vymazat
    2. Aaaa, nekecej! Sakra! Tak ten make-up mi nedá spát...chjo! Tak aspoň doufám, že si ho koupíš a pak napíšeš recenzi :-D

      Vymazat
    3. Přestaň mě pokoušet! Huš!

      Vymazat
    4. Hergot :D jakej jsi zkoušela? ten lehký nebo ten více krycí?? Já už po něm koukám tááák dlouho, ale bojím se vybírání odstínů, že se netrefím...

      Vymazat
    5. Mají toho moc, to je fakt. Zkoušela jsem ten Skin Base a sedí mi odstín 3.5

      Vymazat
    6. Ne, jsem hovado a omlouvám se! Je silikonovej, nevim, kam jsem koukala...

      Vymazat
  2. Illamasqu jedním slovem MILUJI! Krom jednoho ne zrovna dobrého lesku na rty jsem ještě nenarazila na produkt, který by byl na prd (jako u jiných značek)

    A navštívit jejich obchod? Ach.. to by bylo

    O Final Actu jsem nevěděla a přijde mi to teda lehce ujetý :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám asi novou posedlost :) Koukala jsem na ty Tvoje články a zááávidím! :D
      No, mě přijde Final Act těžce ujetej!!! :D Ale na druhou stranu... coby ne :) Zajímalo by mě, jestli už to vážně někdy dělali.

      Vymazat
    2. :D těžko říct :D v cizině to mají asi jinak než u nás...

      teďka mají akci ma 2+1 rtěnky zdarma, wtf? Jak já se udržím :D

      Vymazat
    3. Ještěže já zas tak rtěnková nejsem... a prošvihla jsem velikonoční slevy. Bohužel (nebo bohudík)., bylo až 45% na různý výrobky...

      Vymazat
  3. Myslím, že v Česku se o ní mezi nadšenci ví už dávno, to jen některé blogerky jsou hodně pozadu a zjistily existenci Illamasquy snad až s ladyboxem :D
    Vizuály taky naprosto miluji, mám od nich hodně věcí a většina mě nadchla (stíny, některé rtěnky, některé pigmenty, tvářenky, štětce...), některé průměr (tužky, většina krémových stínů, lesky), ale vzhledem k tomu, že jsem se zatím nesetkala se značkou, která by mi svou filosofií tak sedla, tak nehodlám s rozšiřováním sbírky přestat :)

    P.S A jejich hlavní MUA a kreativní duše značky Alex Box by si určitě taky zmínku zasloužila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že před Ladyboxem o ní vědělo naprosto mizivé procento lidí. A ještě pořád kdo nesleduje boxy nebo blogy nemá vůbec tušáka. A je to hrozná škoda...
      Máš pravdu, Alex by si rozhodně pozornost zasloužila... stejně jako spousta dalších a dalšího co se Illamasqui týče. Snad příště :)

      Vymazat
  4. Mně se celá značka líbí, zatím jen tak z dálky pozoruji, ale asi stejně dřív nebo později něčemu neodolám... :)
    "Nebojte se jít až na samý okraj, odhalte svou temnou stránku, vyjádřete se! Ukažte, jaká jste." To by se mě pravděpodobně lidé na ulicích lekali... :D
    Poslední vyjádření? No, proč ne... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tak chodili všichni... :D Sakryš, já bych to fakt chtěla vidět. Na jeden den. Nebo jen na jednu hodinu! Kdyby se lidi přestali schovávat za konvencemi a vyšli by do ulic takoví, jací jsou :)

      Vymazat
    2. Takže nenalíčení... :-P

      Vymazat
  5. Vím, že tato značka existuje, ale nic víc - jsem Illamasqou nepolíbená - no možná jednou - nějaký "final act". Jsem moc ráda za takovýto info článek - moc se mi líbí. Je vidět, že je za tou značkou nějaká myšlenka a geny Viviene Westwood - to zní slibně - ráda si o tom něco přečtu. Zatím ani nevím, jestli je k dostání u nás v Čechách nebo ne a jaká je cenová úroveň...Krásné vyjádření sebe sama - toho zde potřebujeme hodně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že v ČR se sehnat nedá... nebo alespoň jsem nenatrefila na nikoho, kdo by měl Illamasqu z českého e-shopu. Jediné místo, co mě napadá, je Ladybox - ten má nějaký vlastní obchod a protože v posledním Ladyboxu Illamasqua byla, mohli by prodávat i nějaké její produkty, ale fakt nevím, moc se v těch českých boxech neorientuju :-/
      Ofiko stránky jsou www.illamasqua.com, kde můžeš mrknout na info o cenách a tak vůbec a pak se dá určitě sehnat třeba na eBayi nebo na debenhams.co.uk (tam měli teď nějaké slevy, nevím, jestli je ještě mají...)

      Vymazat